21 Ogos 2009

Datuk Ahmad maslan Pula Temui 'Hantu.....'

oleh : http://amkj.blogspot.com

Ketua Penerangan UMNO Datuk Ahmad Maslan berkata selama ini pihak pembangkang yang selalu membangkitkan isu pengundi hantu tetapi tidak mampu menunjukkan bukti seperti mana yang dilakukan oleh Barisan Nasional .

Ulasan.

Alahai bodohnya Ahli Parlimen Pontian ini. Semuanya bukti sudah diberikan kepada Suruhanjaya Pilihanraya (SPR). Al-maklum SPR pun 'sengal'. Tidak mengapalah Datuk Ahmad, selepas ini arahkan Khairi Jamaluddin, Lokman Noor Adam, Ezam Mohd Noor dan rakan-rakan pemuda Umno menahan bas-bas yang masuk ke Permatang Pasir pada 25hb Ogos ini. Pastikan 'hantu-hantu' tidak tidak mengundi dihari tersebut.

AMK juga menanti kedatangan Perdana Menteri yang pemurah lagi berhati mulia datang ke Permatang Pasir. Jika tidak mampu menunaikan janji PRK Permatang Pauh, derma bubur lambuk jadilah. Sekurung-kurungnya janji-tipu yang lepas tidak menjadi dendam oleh pengerusi dan AJK Masjid-Surau.

Kesianlah pada Tan Sri Muhyiddin Yassin terpaksa bergelumang dengan calon pilihannya yang tidak amanah. Imam-iman Masjid Wilayah Persekutuan ketika ini dengarnya terpaksa menyorokkan diri dari disuruh untuk menjadi saksi 'Sumpah Laknat' calon BN-Umno di PRK Permatang Pasir.

Maklumlah, itu sahaja jalan terakhir untuk menutup pekong yang tersebar luas. Nampaknya terpaksalah Rohaizat berjumpa Mohd. Saiful untuk meniru skrip 'Sumpah Laknat' karangan bekas pembantu Anwar Ibrahim itu.

1 ulasan:

al-kelantani berkata...

nampaknya amnoo dah sampai waktu ajalnya takbirrrrrrrrrr Allahu akbarrrr

ingin mengentahui (kuasa email berkerja untk anda) sila link http://www.kuasaemail.com/index.php?ref=metro008