30 September 2009

Isa Samad sah calon BN DUN Bagan Pinang

PORT DICKSON: Bekas Menteri Besar Negeri Sembilan, Tan Sri Mohd Isa Samad dipilih sebagai calon Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang.

Perkara tersebut diumumkan oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin di bilik operasi BN di sini, sebentar tadi. Pilihan raya itu akan diadakan pada 11 Okt manakala penamaan calon akan berlangsung Sabtu ini.

Kerusi DUN Bagan Pinang kosong berikutan kematian penyandangnya, Azman Mohammad Noor daripada BN pada 4 September lalu.

PAS dijangka mengumumkan calonnya malam ini.

15 ulasan:

Pemuda Pas berkata...

www.pemudapasparit.blogspot.com

zackeye berkata...

Reconditioned pun reconditioned lah. Janji ada peluang menang. Tapi PAS dan kawan-kawan PR mesti cuba kalahkan Isa Samad.

melor45 berkata...

PR sedang mengatur strategi untuk gol yang kelapan berbalas kosong.Tapi muskil juga sebab padang tak rata ramai sangat pengundi POS.PR kena bermain secara robust dan skilfull biar BN terkangkang.

Tanpa Nama berkata...

surat kabo lama

Tanpa Nama berkata...

kalau undi pos telus insyaallah PAS menang!!!!!

Tanpa Nama berkata...

nampaknya rasuah juga budaya politik 1 malaysia, rasuah didahulukan, pencapaian memperbodohkan rakyat diutamakan....

Tanpa Nama berkata...

Mansuhkan ISA! - oleh imam

Tanpa Nama berkata...

mula-mula belajar terima rasuah, lepas tu belajar bagi rasuah masuk pemilihan, kemudian bila pandai boleh jadi calon, seterusnya boleh perintah malaysia bukan budaya pakatan rakyat!!!!!

Tanpa Nama berkata...

umno menjatuhkan hukuman rasuah, mahathir kata calon rasuah, tak kan yang rasuah nak kawan dengan yang tak rasuah kot nanti mesti kena kutuk...

zen_P-69 berkata...

BE-END/UMum-NO HANYA MEMERLUKAN 1700 HINGGA 2000 SHJ PENGUNDI AWAM UTK MEMENANGI PRK N31 INI, JIKA SEMUA PENGUNDI POS MEMIHAK(DITAKUTI/DIUGUT/DIRASUAH) KEPADA Bangkai Neraka ini.........

ZAMRI kecik's berkata...

dalam kempen kena cakap pasal tentera sikit.

"kalau takat nak mengundi PAS pun tak berani. camna nak ke medah pertempuran? Negara dalam bahaya kalau tentera camni!"

ZAMRI kecik's berkata...

dalam kempen kena cakap pasal tentera sikit.

"kalau takat nak mengundi PAS pun tak berani. camna nak ke medah pertempuran? Negara dalam bahaya kalau tentera camni!"

Tanpa Nama berkata...

dah syaarat umnooo misti rasuahhh

Tanpa Nama berkata...

tentera mana ada rasuah, tak macam satu badan kerajaan tu!!!! perajurit tolak rasuah.

Tanpa Nama berkata...

kalau SPR tak simpan dulu peti undi POS, insyaallah PAS menang.. lepas undi kena simpan dulu, ada kerja nak buat...