19 Disember 2009

Awal Muharram dan klik ke 7 Juta blog Cina islam.

1 Muharram 1431.

Alhamdulillah kedatangan Awal Muharaan 1431 Hijrah disambut dengan klik ke 7 juta blog Cina Islam. Semuga kemampuan blog ini tampil di masa akan datang akan memungkinkan lebih banyak maklumat dan ilmu yag dapat dipaparkan kepada semua pengunjung yang setia.

Walaupun klik sentiasa dalam keadaan turun naik dan tidak menentu pada setiap hari tetapi arahnya jumlahnya agak konsisten pada hari isnin hingga jumaat dan menurun untuk hari sabtu dan ahad pada setiap minggu. Tertinggi sejak 18 Nov ialah pada 23 nove3mber dengan 16,612 klik dan terendah pada 27 november iaiastu sebanyak 4,012 klik.

Selain itu aliran pengunjung harian juga berada dalam keadaan yang sama pada sabtu dan ahad dan jumlah nya ramai pada isnin hingga jumaat. Sejak 18 November yang lalu berada dalam keadaan paling ramai sebanyak 6,812 pada 27 November dan paling rendah sebanyak 2,055 pada 27Novemmber.

Terima kasih kepada semua pengunjung sehingga ianya menjadi semangat dan perangsang kepada team blog Cina Islam yang akan terus dipacu sesuai dengan keperluan semasa.

1 ulasan:

aku dr amin berkata...

bila blog ni nak di pertingkatkan lagi?