26 April 2010

Muhyiddin dan kamalanathan sampai di pusat pengiraan undi.

Calon BN, P Kamalanathan tiba di pusat pengiraan undi, dengan ditemani oleh isterinya. Sebelum itu Muhyiddin Yassin tiba di pusat pengiraan undi.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dah agak dah pkr mesti kalah punyer!camner nk menang kalu bn tabur beratus juta kt hulu selangor dalam masa seminggu!tok lebai pon bleh angkat serban pangkah dacing!

Tanpa Nama berkata...

Biarlah mereka ketawa hari ini untuk menangis di hari esok...lawan tetap lawan

castello berkata...

kena redha atas keputusan ini...bila ditabur rm ini..yang kurang iman nya akan goyah...yang jadi wakil rakyat pun gelapmata dan berpaling arah...inikan pulak orang melayu..walaubagaimana pun kekalahan ini sebagai titik awal kita kembali menyusun perjuangan untuk memenangi hati rakyat..kepada pakatan rakyat..kurangkan isu yang boleh di manipulasikan oleh media pengampu ni.
sebagai menghadapi pilihanraya umum yang akan datang..pakatan rakyat perlu ada strategi untuk mendapat undi terutamanya orang melayu..yang tinggal luar bandar..belajar cara orang kelantan menghadapi bn..

Tanpa Nama berkata...

Semoga bangsa cina berkembang biak dengan pesat di bumi malaysia ini bagi mengajar umno.
mereka mempunyai perasaan politik yang amat hebat.Tidak pandang 3 juta esok hari.

Tanpa Nama berkata...

duit juta juta ibarat cam beberapa ringgit jer oleh mereka. dengan sekejaban boleh keluarkan tanpa perlu pikir panjang dan perancangan... tetiba jer bagi di mana saja... sedangkan golongan yang perlu bantuan amat ramai sekali.. pelik.. pelik...

Tanpa Nama berkata...

Apa dihirau duit itu semua rakyat yang punya .... create projek 10 juta, bubuh 20 juta, masuk poket 10 juta. Selepas itu yang dicanang kami telah melaksanakan projek... tapi yang tersirat 10 juta masuk poket... duit inilah yg digunakan untuk beli rakyat... Mudah saja untuk memahaminya... kalau PR memerintah.. tripple projek boleh dibuat dengan amount yg sama...