29 Oktober 2010

Dr Zulkefli ajak calon BN lumba lari atau tarik tali

20 Zulkaedah 1431 H
Oleh : Salhan K Ahmad

Calon PAS bagi pilihan raya kecil DUn Galas, Dr Zulkefli Mohamed tidak berkecil hati dengan ejekan kem BN mengenai fizikalnya yang agak gemuk, tetapi melihat perkara itu dengan berlapang dada.

Malah, secara berjenaka juga beliau menyatakan kesudiannya untuk bertanding dengan calon BN Abdul AzizYusof – sama ada dalam lumba lari ataupun tarik tali.

Beliau juga berkata demikian dalam semangat “perlawanan persahabatan” yang dianjurkan BN dalam pilihan raya kecil DUN Galas kali ini.

Keadaan “perlawanan persahabatan” ini dapat dilihat melalui suasana kempen yang masuk hari ketiga hari ini.

Diperhatikan, kempen di Galas berlangsung dengan sederhana dan agak tenteram.

Walaupun bendera parti sudah banyak dipasang di sekitar kawasan tumpuan pengundi, poster bagi calon yang bertanding tidak banyak yang dilihat.

Malaysiakini/-

1 ulasan:

Pakcik Mat PAS berkata...

Apa lah punya kurang bijak Calon Umno Galas Abdul Aziz...Dia kutuk Calon PAS dia kata gemuk la...Itu peribadi beb...Lepas tu dia kata dia Hanya kelulusan SPM..Nak jadi pemimpin tak perlu kelulusan ijazah berjela2...dia macam Gafar Baba...Woi...Ghafar baba terbuang sebab tak de kelulusan tinggi tau...kurang bijak berpolitik lah tu...Gemuk dan kurus tuhan jadikan...Gemuk tapi sihat ok...kalau kurus sakit apa gunanya...Pengundi galas yang dihormati janganlah UNDI Calon yang tak ada wawasan dan kurang bijaksana tu...Aku hairan macam mana kelulusan spm boleh jadi Pengurus...Banyak budak-budak universiti yang menganggur...Tu masalahnya orang bodoh jadi pengurus..orang pandai jadi kuli...bila la Malaysia nak maju....