22 Januari 2011

Cikgu Mala lawan Azhar di Tenang

LABIS, 22 Jan: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengumumkan pertandingan satu lawan satu antara calon Pakatan Rakyat dari PAS, Normala Sudirman, 38, dengan calon BN dari Umno, Mohd Azahar Ibrahim, 39 dalam pilihan raya kecil Tenang 30 Januari ini.

Pengumuman itu dibuat oleh Pegawai Pengurus Pilihanraya ini jam 11.20 pagi setelah tiada nama calon lain di kemukakan dan tiada bantahan dibuat ke atas kertas pencalonan kedua-duanya.

Calon PAS menyerahkan borang pencalonan pada jam 9.10 pagi. Beliau dicadang oleh Mahat Jamin dan disokong Rosiah Ahmad.

Calon BN, Mohd Azahar Ibrahim menyerahkan borang pencalonan jam 9.02 pagi. Beliau dicadang oleh Ma Chong Pah dan disokong Jayaraman Chinasamie.

Penamaan calon di jalankan di Dewan Majlis Daerah Labis

Harakahdaily/-

1 ulasan:

Qaseh Bonda berkata...

Bertenang! Bertenang! Tengok wajah Mala pun dah timbul ketenangan. Tunggu apa lagi...moh kite ramai2 pakat solat hajat. Dalam diam kita mohon redha Allah pada kemenangan kali ini.

Setelah berusaha, berkempen saban hari. Menjelang subuh sunyi marilah kita sama2 bermunajat memohon restu Ilahi. Kita serahkan segala urusan penentuan pada yang berhak.

Kalaulah semua kita pakat one to one mengadap Allah dengan tenang, tidak mustahil kubu kuat rebah dengan hanya sebaris ayat pemecah.