21 Januari 2011

Ucapan Takziah dan permohonan maaf.

16 Safar 1432H.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Merlimau, Datuk Mohamad Hidhir Abu Hassan (foto) meninggal dunia setelah tenat selepas mendapat rawatan serangan jantung. Beliau meninggal dunia pada pukul 8.10 malam tadi selepas menerima rawatan di Hospital Pakar Putra, Melaka Perkara itu disahkan oleh Ketua Pegawai Eksekutif hospital itu Radhuana Salleh.

1. Dengan ini saya mengucapkan takziah kepada seluruh ahli keluarga almarhum dan pendudk dalam DUN merlimau serta seluruh rakyat negeri Melaka dengan harapan semua bersabar dan menerima dengan tabah ketentuan dari Allah SWT yang tidak dapat dielakkan itu. Semuga Rohnya ditempatkan dikalangan orang yang terpuji sesuai dengan amalan baik yang dilakukan sepanjang hidupnya.

2. Saya juga mengambil kesempatan ini untuk memohon maaf diatas kekeliruan yang tidak kami sengajakan tetang penerbitan berita dalam blog ini mengenai berita kematian almarhun, namun pihak moderator blog ini menarik dengan segera posting berkenaan setelah kami mendapat berita yang sebenar bahawa berita awal kematian seperti yang tersiar dalam banyak media online tidak benar.

Drs. Khalil Idham Lim
ADUN Titi Serong.

Tiada ulasan: