04 Februari 2011

Solat hajat di Masjid Negeri malam ini !


1 Rabiul Awal 1432H. MOD. Harakahdaily

SHAH ALAM, 4 Feb: Sekretariat isu pelajar Mesir kerajaan negeri Selangor akan mengadakan solat hajat malam ini di Masjid Negeri, Shah Alam.

Di samping itu, satu dialog juga akan diadakan bagi membincangkan isu ini sebaik sahaja selesai solat Maghrib.

Majlis ini bertujuan untuk memberikan penjelasan perkembangan yang berlaku di negara berkenaan dan apa yang telah dilakukan oleh kerajaan negeri untuk membantu pelajar negeri ini di sana.

Sehubungan itu, ibu bapa dan saudara mara pelajar Selangor di sana dijemput untuk menyertai majlis ini.

Semalam dua pegawai Pusat Zakat Selangor telah dihantar ke sana dengan menaiki kapal TUDM.

6 ulasan:

joecharlie berkata...

Friday, February 4, 2011
KRISIS MESIR : DAP PARTI SUNDAL.
11 ribu pelajar malaysia di mesir terkandas.
95% boleh dikatakan melayu.
melayu yang sebagiannya pelajar yang menyokong pas.

kenapa DAP senyap dan tak menggesa agar bantuan segera dihulurkan ?

pasal yang terlibat dalam krisis ni semuanya melayu.

dalam kes teoh beng hock, pas diperlakukan macam keldai demi mengambil hati dap. tetapi dalam kes cemas yang melibatkan 11 ribu pelajar melayu, kenapa pas tak suruh DAP ikut stail yang sama ?

DAP senyap,
malaysiakini senyap
malaysianinsider senyap.

bayangkan kalau 11 ribu pelajar yang terlibat ini kesemuanya cina
konpem meletop lah satu malaysia.

DAP memang anjing rasis nombor satu, dan pas pulak penjilat tegar lubang buntut kit siang. memang hebat politik pas. macam keldai.
Posted by GAP KEMBALI at 1:00 PM

Tanpa Nama berkata...

Mana kau tahu haa joe dorang sume senyap,kalau ,ko tak tau ko jgn men tembak jer..kau tau dorang senyap sebab diorang bukan perasuah MEDIA2 yang ada kat MALAYSIA tanah air tercinta ni,mereka ada gak masa nak buat benda tak payah heboh asal Tuhan tau,Tuhan nampak,Tuhan la jugak BALAS..bukan mengharap publisitih media doWH.....

ko tu tak habis2 kempen UMNO kat blog PAs kenapa,sesat ke?

nak kami tunjuk jalan ?

Tanpa Nama berkata...

joecharlie ni sure umno...sudahlah, lu tak laku dah. Kat tenang bolehlah klentong orang-orang felda johor yg sememangnya menganggap rasuah tu ok, buta dengan keadilan. Nak mengadu-domba konon ptui!

Tanpa Nama berkata...

joecharlie ni jalang umno yang sentiasa membodohkan orang melayu

Tanpa Nama berkata...

Tak payah layan la joecharlie ni.. Tuhan dah sebut dalam Al-Quran, "Apabila orang jahil berkata-kata, maka jawablah : Berambus..!". Tak payah layan kawan-kawan semua.. Dia ni makan gaji ni.. Biaq pi kat dia.. Nanti bila dia mati, tahulah dia siapa yang untung dan siapa yang rugi.. Atas dunia ni, bila tuhan bagi dia akal dan fikiran.. maka dia gunakan ke jalan yang dia akan dipertanggungjawabkan sendiri nanti.. Semoga Allah sahaja yang membalasnya..

Kalau Allah inginkan hidayah baginya, semoga diberi hidayah. Atau sekira sebaliknya.. Maka dia akan terkapai-kapai.. Tiada lagi orang yang mampu membantunya, samada yang memberi upah atau yang menerimanya..

Sesungguhnya, sungguh malang orang yang hebat dan cerdik pandai macam JoeCharlie ni teramat jahil dengan Islam..

Tanpa Nama berkata...

Aku kesian sungguh dengan joercharlie chaplain. Semua blog dia pergi dia cut & paste je kenyataan yang dia nak berikan. Perangai macam menteri dan pegawai kerajaan yang hanya pandai cut & paste dalam kertas kerja. Sebab tu Malaysia ada masalah.

Yang lebih kesian tu bukan apa, blog mana dia pi pasti kena maki hamun, lebih pedih bila hamunan yang diterima beserta dengan fakta yang benar dari pembaca yang prihatin. Memang si chaplain dasar pemberi komen berbayar murahan. Yang aku tau makhluk yang mana dia pergi kena maki adalah anjing kurap yang luka bernanah akibat gagal berebut betina, yang bau lukanya amat meloyakan tekak, hanya menanti hari untuk ditembak oleh pekerja majlis perbandaran yang UMNO totok atas arahan bosnya merangkap bersama jawatan JKKP, yang dilantik dengan surat sokongan Ketua JKKP merangkap tukang kebun sekolah rendah. Atas sebab laporan anjing liar berkeliaran oleh seorang pemuda Mesir di Malaysia.