15 Mei 2011

Mahfoz : UMNO Laga-lagakan Isu Bangsa dan Agama

12 Jamadilakhir 1432H. [MOD] -



PADANG RENGAS : UMNO menggunakan tipu muslihat yang melaga-lagakan antara bangsa dan isu agama namun masyarakat Melayu masih menolak BN,demikian penegasan oleh Naib Presiden PAS, YB Dato Mahfoz Omar semasa menyampaikan ceramah dalam Ijtimak PAS ganti umno disini hari ini.

Menurutnya kita mestilah melahirkan hasrat PAS ganti UMNO bukan hanya dengan ucapan semata-mata tetapi dizahirkan dalam segala tindakan dalam bentuk keperihatinan kita sehingga PAS berada dalam hati rakyat pada setiap masa dan keadaan.

"PAS ganti umno bukan sekadar ganti kuasa tetapi kelainan kepada kelainan gaya hidup dan akhlak, perangai dan cara. Oleh itu kita mesti bersedia untuk tunjukkan kelainan" katanya

Katanya PAS telah membuktikan keupayaan perintah kelantan 21 tahun dan pernah di Perak dengan kelainan politik jujur yang jauh berbeza dengan UMNO.

Baginya lagi bahawa PAS mempunyai peluang terbaik untuk pamirkan politik jujur kepada kehidupan masyarakat dan rakyat Malaysia.

"Atas prinsip itulah saya yakin PAS akan ganti UMNO"

1 ulasan:

Mohd Shubhi berkata...

Assalamualaikom! mohon tuan YB linkkan blog saya pada blog tuan YB. Jasa baik tuan YB amat-amat saya hargai. Terima kasih
http://wartashubhi.blogspot.com/