17 April 2012

Syahrini sewa jet peribadi

25 Jamadil Awal 1433H. [MOD] -

JAKARTA: Jadual yang padat mendorong penyanyi Syahrini supaya bijak membahagikan masa. Gara-gara bimbang terlewat pergi ke Jepun, Syahrini memutuskan untuk menyewa sebuah jet peribadi.

Ahad lalu Syahrini berada di Jambi dan dia perlu bergegas ke Lapangan Terbang Antarabangsa Soekarno Hatta di Cangkerang. Sebaik tiba di Jakarta, Syahrini perlu berangkat lagi untuk berlepas ke Jepun.

Disebabkan bimbang ketinggalan kapal terbang, penyanyi lagu ‘Kau yang Memilih Aku’ itu memutuskan menggunakan jet peribadi disewa khas dari Jambi. “Syahrini ada di Jambi dan dia menaiki jet peribadi agar tidak ketinggalan kapal terbang ke Jepun.

Masalahnya jadual Syahrini sangat padat,” kata setiausahanya, Reindhy di Hotel Sheraton Bandara, kelmarin. Menurut Reindhy, Syahrini berlepas ke negara Sakura itu untuk menyanyi. Dia ke sana bersama adiknya yang juga pengurusnya, Aisyahrani.

Adik Syahrini juga dikatakan menjalankan sesi fotografi praperkahwinan di Jepun. “Syahrini berlepas ke Jepun bersama saya dan adiknya, Rani. Di sana dia mahu menyanyi, jalan-jalan dan juga melakukan sesi fotografi pra perkahwinan Rani,” kata Reindhy. - Detikhot

Tiada ulasan: