23 April 2009

23 April 2009 : Kes Nizar vs Zambry

Untuk makluman semua perbicaraan Kes Nizar vs Zambry untuk menentukan siapakah Menteri Besar Perak yang sah akan diadakan seperti berikut :

Pada: 23 April 2009
Jam : 2.30pm
Tempat : Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Jalan Duta, Kuala Lumpur


Peguam-Peguam Dato Seri Nizar :
1) Tuan Hj. Sulaiman
2) Tuan Edmund Bon
3) Tuan Ranjit Singh
4) Tuan Amer
5) Tuan Hanipa
6) Tuan Zul
7) Tuan Chan KK
8) Tuan Leong

16 ulasan:

bagan berkata...

moga tertegaknya KEBENARAN>>>> kite merancang ALLAH MAHA MERANCANG....TAKBIRRRRR

bagan berkata...

moga tertegaknye KEBENARAN...kite merancang ALLAH MAHA MERANCANG....TAKBIR........

Tanpa Nama berkata...

Segalanya kita bertawakkal kepada Allah Subhanahu wa Ta'ala.

Tanpa Nama berkata...

...Salam, YB! terima kasih kerana maklumat yg segar dan tak putus2. Sekarang kita yakin dan berpegang bahawa YB DSIr.Hj.Nizar adalah berada dalam kebenaran bersama perjuangan kita.
Beliau sedang gigih mempertahankan kebenaran itu.Kita selain memberi sokongan moral, marilah sama sama berdoa dan berserah kepada Yang Maha Agung, yang Maha Mengetahui, Yang Maha Adil, Yang Maha Memberi Keputusan dan Yang Maha segalanya agar kemenangan berpihak kepada YB Nizar khasnya dan kita amnya. Amin!!!

Tanpa Nama berkata...

ala dah tahu keputusannya, tak payah kita tunggu... mesti mahkamah ikut apa yg dah di rancangkan. kalau tak sudah tentu hakim tersebut akan dikatakan menderhaka pulak kalau keputusannya nanti berpihak kpd nizar

leaflizard berkata...

mahkamah dunia... kami dah faham dah.

kan ustaz kan.. huhu

tapi, apa2 pun kita usaha la.

semuanya ALLAH yang berkuasa.

Tanpa Nama berkata...

Bukan soal derhaka atau tidak. Ini merupakan kes pelik. Pihak yang benar tidak boleh beralah begitu mudah walaupun kita akui disana ada unsur-unsur kemenangan sebelah pihak. Namun hujah-hujah yang menyokong sandaran kita perlu diperluaskan agar masyarakat akan sedar dan memahami bahawa setakat mana undang-undang yang sedia ada mampu untuk memberi keadilan kepada semua pihak.
Tungguuuuuu ..

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum! Sama-sama kita berdoa lepas Solat Zuhor nanti..semoga Allah akan perkenan doa kita dan hamba-hamba yang mentaati dan sentiasa bersabar menghadapi..dugaan Nya..

Tanpa Nama berkata...

moga kemenangan berpihak kepada DS nizar...byk-bykkan lah kita berdoa...radhi ptn...

Tanpa Nama berkata...

TAK PAYAH DOA , KITA SUDAH TAHU APA KEPUTUSAN,
ZAMRY MAMAK - mb SAH!

IRON MASK berkata...

salam....ala hangpa tak payah nak harap la DS nizar menang....mesti kalah punya la....cam crita hindustan la....baru tgk intro...dah tau penamat crita...tok sah duk payah payah nak laung apa pun ler....

PRU13 nanti kita bagi menang habis habisan...

kpd YB Drs Khalil...kurang kurangkan lah menjelajah utk berceramah ke merata tempat...rancang lah dan jalankan lah program program masyarakat di dun titi serong ni...lawatilah kampung kampung di sekitar dun titi serong ni...pi jerkah skit JKR dan MDK tu...mintak depa turap jln jln kampung/tebuk kat area sini....tiap minggu atur masjid utk bagi khutbah jumaat...sama la jugak dgn yg yunus.....dan yb mujahid....maafkan saya andaikata apa yg saya kata ini melukakan hati YB...ingatlah surah wal asr....

salam

Tanpa Nama berkata...

Mp gobind singh pun failkan tuntutan mahkamah terhadap speaker dewan rakyat, sama seperti MB kudeta buat pd speaker sivakumar... Cumanya, adakah keputusannya sama? atau keputusan MENANG hanya utk BE END saja?

Kita tunggu???

Tanpa Nama berkata...

nak keputusan mahkamah malaysia..macam harap malaysia menang lawan thailand dalam bola sepak...haram tak menang!!

Tanpa Nama berkata...

Keputusan: tak payah masuk mahkamah la...kita semua dah tahu...Mamak tu MB yang sah. Kita semua akur dengan kitab umnoooooooo

Tanpa Nama berkata...

kembali kepada ajaran islam yang sebenar

Tanpa Nama berkata...

semuga berjaya