16 Julai 2009

Kepada yang berkenaaan : Siapa lempar Nadia , tolong hantar gambar kepada saya....

Petang kelmarin saya menerima panggilan dari seorang teman blogger memaklumkan supaya menyiarkan permohonan di atas kepada seseorang yang dikesan telah menggambil gambar kejadian kekecohan di Upu Lata Rek dan kejadian melempar batu yang menyebabkan Cik Nadia mengalami luka dibahagian dagunya.

Saya dengan rendah diri merayu kepada "hamba Allah" yang mengambil gambar itu untuk menghantar kepada saya pada email : idhamlim@yahoo.com.my kerana ianya sangat penting untuk menafikan kenyataan pihak musuh PAS yang sedang mengembar-gemburkan cerita kononnya keganasan itu bermula dari penyokong PAS.

Selain itu dengan tujuan untuk melengkapkan bukti dalam kes untuk menyeret pihak yang tidak bertanggung jawab itu kemuka pengadilan.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memangle udah pragai umno lagu tu la dari dulu sampai kini. nampak kesalahan orang tapi kesalahan sendiri. Kata yang mula baling batu pas,dan tunjukle dlam tv,tapi yang mula-mula buat pragai tu umno senyap sje.YB sila bawa kes ini ke muka pengadilan. Tapi buat bebal mcm umno ni mana nak serik. umno memang kepala bebal.muka taghut.

Tanpa Nama berkata...

saya dan suami bekejar khospital untuk mempasti perkara ini setelah mendapat maklumat dari Dato Husam,memang betul cik nadia ni luka dagunya hingga kena beberapa jahitan,tapi bab kononya putri UMNO pun kena juga,itu satu pembohongan,apabila ditanya pada kedua2 putri itu,mereka tak mahu komen,katanya ini arahan TPM..huh..pecah tembelang Mahyudin..elok sangatlah kalah

Tanpa Nama berkata...

Kita harap ramai lagi muslimat remaja dan single yang sanggup berjuang dalam pas khususnya di pru/prk .Tahniah kepada kedua ibu bapa nadia atas usaha anaknya yg menyokong pas.Bukannya seperti puteri umno dan seangkatan dgnnya yg hanya tahu terpekik terlolong di Jom Heboh,Mentor TV3,AF dan konsert2 yg lain.Kepada puteri umno yg kena baling botol air tu, semoga cepat insaf dan ingatlah perjuangan anda demi melayu dan wang upahan adalah sia-sia sahaja..seperti kata Tn Guru Nik Aziz..currency foreign exchange yg bernilai di akhirat adalah pahala......