18 September 2009

Mohon maaf ......

Saya memohon maaf kepada pemilik blog http://killvearn.com diatas kesilapan menerbitkan tulisan berjudul " bilakah tibanya hari kiamat" yang pada angapan kami adalah milik penghantar email tulisan tersebut yang mengenalkan dirinya sebagai Al Hisham pada 29 Ogos yang lepas.

Kami tidak dimaklumkan langsung mengenai sumber sebenar tulisan itu dan menyebabkan tidak memberikan kredit kepada sumber asal. Oleh itu mulai hari ini tulisan tersebut kami padamkan dari blog ini.

Akhirnya saya mengucapkan berbanyak terima kasih kepada pemilik blog http://killvearn.com/ kerana tulisan itu mudah-mudahan memberi kebaikan selama dia berada di posting blog ini.

YB. Drs. Khalil Idham Lim,
Cina Islam.

6 ulasan:

TMUkmkd berkata...

tahniah! anda secara jujur dengan memberikan minta maaf secara terbuka.

Kill-Vearn berkata...

Salam.. Ye, saya maafkan kerana anda berani dan jujur.. terima kasih kerana berlaku adil pada saya.. maaf juga kerana salah faham yang timbul.. saya hanya menegakkan hak saya..

Kepada encik Al Hisham, anda seorang yang amat teruk kerana mengaku ia adalah artikel anda sendiri..

zxara berkata...

alhamdulillah.. smoga ksilapan seperti ini xkan berulang lagi dan tahniah kerana memberikan respon yang baik..

Pak Oncu berkata...

HAK,,,,,,,,, hahahahaha manusia manusia,, !!! bravooooo YB lu anak jantan !!!

Tanpa Nama berkata...

biasalah manusia kan ada salah dan silap, harap saling memaafi...

Tanpa Nama berkata...

inilah sikap yg harus dicontohi.. cool yb..