24 Oktober 2009

JEMPUTAN KE MAJLIS HARI TERBUKA PAKATAN RAKYAT NEGERI PERAK

Oleh : safarizal saleh

Pakatan Rakyat Negeri Perak akan menganjurkan Majlis Hari Terbuka Pakatan Rakyat Negeri Perak, Majlis ini akan diadakan pada 25 Oktober 2009 (Ahad), bertempat di hadapan Pejabat Badan Perhubungan PAS Negeri , dari jam 8.00 malam sehingga jam 10.30 malam.

Menurut Pengarah Majlis Hari Terbuka Pakatan Rakyat Negeri Perak, Ustaz Misbahul Munir Masduki, beliau menyatakan bahawa, pimpinan pakatan rakyat Perak sangat berbesar hati untuk menjemput seluruh rakyat serta para pegawai dan kakitangan kerajaan juga swasta di Negeri Perak tanpa mengira agama, bangsa serta ideologi politik ke majlis tersebut beramai-ramai. Selain itu seluruh pertubuhan NGO, wartawan dan blogger juga dijemput hadir beramai-ramai bagi memeriahkan lagi majlis ini.

Majlis Hari Terbuka Pakatan Rakyat Negeri Perak yang dianjurkan ini adalah untuk mengukuhkan lagi hubungan mesra Pakatan Rakyat dengan seluruh lapisan rakyat yang berada di Negeri Perak ini, Selain itu antara tujuan utama diadakan majlis ini juga adalah untuk menggambarkan bahawa Pakatan Rakyat sentiasa bersepadu dan terus kukuh dalam meneruskan agenda bersama rakyat dalam membina sebuah Negara yang adil lagi berkebajikan, jelas beliau lagi.


Semoga dengan kehadiran rakyat ke Majlis Hari Terbuka Pakatan Rakyat Negeri Perak ini, akan mebngukuhkan silaturrahim dan perpaduan rakyat Perak.

Tiada ulasan: