24 Mac 2010

Cuba teka, mana saya ?

Gambar kenangan yang dikirim oleh sahabat lama, Daud bin Darus yang belajar di Aceh Indonesia dari tahun 1986 hingga 1992. Gambar ini diambil pada bulan Mac 1987 di Pusat Pelajar Malaysia Jln. FK no. 7 Darussalam, Banda Aceh bersama-sama dengan pelajar Malaysia yang belajar di Aceh pada masa itul Cuba pengunjung teka manakah saya adakah duduk atau pun berdiri dan pakai baju warna apa?

14 ulasan:

Muslimeen-United berkata...

Salam...rasanya YB duduk yang ke-3 dari kanan...baju melayu warna kelabu tu kan..

hijau_permai berkata...

salam...slmt kembali ke tanah tercinta YB...rasanya YB, duduk dari kanan yg nombor 2....yg macho2 tue ;P

hijau_permai berkata...

opps silap...no 3 dari kanan...yg duduk (pakai baju melayu biru)...he2

Tanpa Nama berkata...

KLU DUDUK TERSIMPUH MALU SAPE LG YB LA.DUDUK NO 3 DARI KANAN BAJU KELABU BIRU

amyRibut berkata...

salam YB..rasanye saya sependapat dengan muslimeen-united dengan hijau_permai,YB no 3 dari kanan yang duduk pakai kopiah/serban warna putih..senyum pulak tu

hamas_PAS berkata...

salam yb..
tgok dari yg paling macho yb mesti duduk dari kanan no 3 baju kaler klabu pioh putih..hihihi

DRS. KHALIL IDHAM LIM berkata...

terima kasih dengan tekaan semua sahabat...jawapannya saya akan jawab esok...

Ahmad Baei Jaafar berkata...

Saya tahu, baju melayu biru di barisan duduk, tiga dari kanan.

Tanpa Nama berkata...

NAMPAK SUME MCM ORG INDON JE...BETUI LE TU..TAK LARI MUKA CINA ISLAM KELANTAN...

Tanpa Nama berkata...

teman rase yang duduk depan no 1 dari kiri tu,baju merah pakai songkok.la ni misai dah trim.

Tanpa Nama berkata...

saya rasa yang berdiri ditengah tu berbaju hitam YB

Tanpa Nama berkata...

Salam, pandai gok YB sekali-sekala buat jok gini.Ada yang bersungguh menjawab, ada yang sengaja nak pekena orang lain.

DRS. KHALIL IDHAM LIM berkata...

kebanyakan tekaan betul, saya yang duduk , tiga dari kanan pakai baju biru dan berserban

DRS. KHALIL IDHAM LIM berkata...

tahniah kepada yang betul buat tekaan dan gambar lain akan menyusul untuk di teka pada masa akan datang....