02 April 2010

Ngeh : Jamaluddin dan Zambry bohong.

IPOH: Saya menafikan apa yang dnyatakan Jamluddin yang kononnya dia dulu ahli DAP, kalau nak berbohong yang bijak sedikit.Demikian penegasan Pengerusi DAP Perak yang juga ADUN Setiaawan dalam sidang media disini pagi tadi.

"Mana boleh saya terima dia jadi DAP dan tawar dia MB sedangkan DAP juga adalah dalam Pakatan Rakyat" Jelas Dato'Ngeh

Menyentuh dengan kenyataan Zamby yang kononnnya dia ditawar dengan jawatan MB. Dato Ngeh menjelaskan "Saya telah hubungi DS. Anwar dan dia nafikan."

10 ulasan:

Awanama berkata...

salam sheikh,

Nak maklumkan kpd biro penerangan Pas,

sedara dan kawan-kawan dikampung dah mula menjaja cerita tentang tanah kg baru, DAP berkuasa kat perak bukan pas, Dekat meja dan belakang kerusi Sivarasa ada patung tuhan dia yang semua adun kene tunduk menghormati speaker.
sedangkan kebanyakan adalah penyokong pas. mungkin kene kaji dan buat sesuatu supaya akar umbi tak sesat.kawasan yang saya maksudkan adalah gerik, perak.

kalau ada gambar untuk kerusi dan meja sivakumar boleh emailkan kepada saya : akasia180yahoo.com supaya saya boleh buktikan dan jelaskan kepada mereka.

generasi bundle
generasi bundle

Awanama berkata...

Konon2 nak cari glamer la tu si Jamaluddin & Mat Black....ha..ha..ha..

Awanama berkata...

itu memang ajaran mereka - berbohong
harap pakatan jangan terikut

Awanama berkata...

Salam YB,
hanya ingin bertanya adakah satu kesalahan dan penghinaan memulangkan gelaran DS Nizar dan DS Nga. Saya setuju dgn pendapat Saudara Mat Sabu ttg anugerah2 ini. Wallahulam

Awanama berkata...

makluk hilang akal atau hilang modal politik.
balik balik fitnah tak ada cerita lain.
itulah hak milik umno

Awanama berkata...

apa le punya teruk bangsat MB perak ni, dok tak duduk bagi tau dia ditawarkan jadi MB PR, pigi mampus le bangsat punya mamak

Awanama berkata...

berharap nizar dan ngoh pulangkan semula gelaran tersebut kepada ym sultan perak. dengan ketiadaan pangkat dan darjat adalah lebih baik bergerak kesana dan kemari tanpa batasan. buat apa pada pangkat sedangkan pangkat itu lebih kepada fitnah sahaja. pangkat ini juga akan mendekatkan seseorang kepada syirik.

Awanama berkata...

Saya rasa DS Nizar dan Dato Ngeh sebenarnya serba salah. Nak pulangkan nanti dikatakan tidak mengormati Sultan ataupun derhaka pula.Tidak pernah nampak DS Nizar menunjukkan sikap tidak hormat kepada Sultan. Penentangan mereka bukan kepada Sultan tetapi tangan-tangan ghaib yang memprgunakan Sultan untuk kepentingan peribadi. Tangan-tangan ghaib ini yang sedang mencincang kedaulatan raja-raja sedikit demi sedikit.Sudah ada yang 'bakal' ditabalkan berkata, dia nak jagi agong tetapi tak ada orang lantik

Ledang72 berkata...

Utk gelaran tu sebenonye tak de apa2 pn, sultan pun tak kesah sbb bkn beri apa2 kelebihan pun. Klu zambry tu nak DS Nizar boleh buat "Deed of Assignment" utk gelaran tu kpd zambry k sesape tp sultan kn sain dl "Deed of Assignment" tu (mcm kita beli umah takde geran tu). Dah x de modal sgt la umngok2 yg bongok ni. Kan bgs klu gaduh je dlm sidang DUN ari tu. (Klu YB dpt ketok kepala Katak tu, niat bg pihak saya sekali tau, Tima kasih). Takbir

Awanama berkata...

kalau bubar DUN UMNO insyaallah akan terlungkup