08 Mei 2010

Laporan polis : Pejabat ADUN Titi Serong diceroboh, komputer riba dicuri.

5 Me1 2010, Drs. Khalil berada di Balai Polis Parit Buntar untuk membuat repot kerana pejabat nya diceroboh oleh orang yang tidak dikenali dan sebuah komputer riba telah dicuri.

PARIT BUNTAR, 5 Mei :- Pejabat ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim telah diceroboh oleh orang yang tidak dikenali dan sebuah komputer riba telah hilang . Berikutan dengan itu Drs. Khalil telah membuat laporan polis di Balai polis disini hari ini.

Berikut adalah laporan Polis yang telah dibuat oleh beliau :-

LAPORAN POLIS

Tarikh laporan : 6 Mei 2010
Nama Pelapor : YB. Drs. Khalil Idham Lim Abdullah
Jawatan :ADUN Titi Serong Perak.
No. Kad pengenalan : 641102-03-5125
Alamat : No.15 Jalan Wawasan 8, Taman Wawasan Jaya, Parit Buntar.
No. Talipon :019 4759697

Inilah Laporan Polis saya :-

Semasa saya datang ke Pejabat saya iaitu Pejabat ADUN Titi Serong beralamat 41(tingkat bawah) Jalan Wawasan 3 , Taman Wawasan Jaya Parit Buntar pada malam 5 Mei 2010 kira-kira jam 9.45 malam untuk bermesyuarat , saya sangat terkejut bila mendapati komputer riba saya yang terletak di atas meja tiada ditempatnya, tetapi kabel letrik dan tetikus masih ada disitu..

Saya mensyaki ianya dicuri oleh pihak lain. Apabila mendapat pengesahan dari semua 3 orang pekerja pejabat mereka mengsahkan ianya tidak kelihatan sejak pagi 5 Mac. .

Kebetulan saya tidak masuk pejabat pada 5 Mei , mereka menyangka saya membawa balik komputer tersebut..

Dengan ini saya mengesahkan ianya telah dicuri dan memohon pihak polis untuk mengambil perhatian kepada kejadian ini kerana pada computer itu mempunyai dokumen penting berkaitan jawatan saya sebagai ADUN sejak tahun 2008 lagi.

Sekian laporan saya yang sebenarnya,


(YB. DRS. KHALIL IDHAM LIM)

3 ulasan:

senoi berkata...

kifarah tu YB.. insyaAllah nanti beli baru

mantaro berkata...

UJIAN YB!

Tanpa Nama berkata...

ada hikmah nya tu YB