27 Disember 2010

Berita Ringkas.

20 Muharram 1432H.


1. Calon ketua angkatan muda PKR (AMK) Badrul Hisham Shaharin yang tewas dalam pemilihan lalu berkata beliau enggan menerima tawaran untuk dilantik ke jawatan timbalan setiausaha agung yang ditawarkan parti.

2. Naib presiden baru PKR N Surendran mengeluarkan amaran keras terhadap ahli parlimen Padang Serai N Gobalakrishnan supaya berhenti mengkritik pemimpin parti tersebut.

Surendran juga berkata PKR tidak akan bertolak ansur terhadap tindakan seperti yang dilakukan Gobalakrishnan yang mengeluarkan kenyataan "tidak wajar, tidak produktif dan tidak berasas" terhadap pemimpin parti.

2 ulasan:

melor45 berkata...

Inilah yang ditunggu-tunggu oleh siGobala,mencari sebab untuk melompat-lompat macam YB YB PKR yang lain kerana hajat dan tuntutan tak dilayan atau dipenuhi oleh MB PR atau pimpinan partinya.DiKedah semua orang tahu apa yang diminta oleh siGobala dan Manikumar,bagaimana mereka memecahkan perpaduan Ahli MKK dan ahli majlis Daerah dan GLC.Saya sokong Surendran kerana telah banyak berbakti untuk orang ramai dibidang guaman,banyak kes yang diwakilinya tanpa bayaran ataupun hanya menuntut bayaran minuman,berbanding Gobala terlalu demanding, jemput berceramah sahaja mesti minta duit minyak,poooodaaah.Berceramah mesti memaki-hamun polis.Ahli PKR Pdg.Serai meluat betul dengan india nie,hipokerit.

jamal k.t. berkata...

Ia ke Che' Melor ?