12 Februari 2011

TERKINI - 152 Ketua Bahagian Umno sembah Najib hari ini ?

KUALA LUMPUR 12 Feb — Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengadakan pertemuan dengan 152 ketua bahagian Umno bagi membincangkan masalah yang dihadapi dan kaedah untuk menyelesaikannya dengan segera. Pertemuan itu bermula pukul 8.30 pagi di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini.

Pertemuan 152 ketua bahagian UMNO dari seluruh negara itu tidak membabitkan Menteri Besar, Anggota Parlimen, Menteri dan Timbalan Menteri.

[MOD] - Pertemuan berkaitan undi hantu utk PRU13 ker?

5 ulasan:

qaseh bonda berkata...

PM asyik dok temu koncu2 sana sini. Barang2 naik melambung ada dia kesah, Tesco pun dah makin melampau dengan harga yang naik mendadak. Kalau mula2 dulu barang2 tesco menarik tapi la ni banyak yang expired disatu sudut depa curi2 juai untuk orang ramai. Bawang2 semua dah busuk.

Ada sapa pantau perjalanan tesco yang tumbuh macam cendawan dimerata negeri. Barang2 pasar malam orang melayu sunyi sepi dengan mainan market gergasi ciptaan BN.

Asyik2 dok bincang nak kekalkan kuasa, yang rakyat perit dok tanggung dengan semua harga naik melambung ni sapa yang nak peduli.

Tak habih2 bini PM dok celoteh kat tv macam arnab makan kangkung. Ada dia kesah mak cik2 di rumah dok gelisah dengan nak bagi anak sekolah.

Reti pulak tak mau bersalam dengan anak2 muda yang balik mesir tu. Yang hang dok cium bintang bollywood ngan dok peluk bintang badminton yang biarkan farid ridwan cium hang tu tak pa pulak.

Sudah2lah dok main sandiwara dalam tv seropa depa tu la yang bijak tapi hakikatnya lebih kurang Pak Hosni jugaklah.

Yang tak faham tu ramai sungguh pecacai yang dok berdiri tunduk hormat kat rosmah seropa dia tu dewi dari kayangan.

Wahai Allah...apalah daya kami hanya menyerahkan segala urusan dan mengangkat segala kepayahan dan kebencian untuk Kau adili dalam kadar yang segera.

Amin!!

Awanama berkata...

bayak2 lah mengucap jangan hanya tahu menfitnah..astagar.

Awanama berkata...

kepada tanpa nama2/13/2011 3.20am...kalau nak beristighfar lengkapkan ayat istighfar seperti Astaghfirullahhal'azim...jika dipendekkan ayat membawa maksud lain..astagar membawa maksud lain... agaknya kamu masih berpandukan media arus perdana pencacai kerajaan bn ye??? sekarang n teknologi maklumat tanpa sempadan...banyak2 kan menyelak media lain dan jangan hanya jadi katak di bawah tempurung...

Awanama berkata...

najiBOM n rosMATI tgh kecut perut la 2...diaorg tkut wat silap lg r 2...hahahaaha....pasni turn dia plak kna guling mcm hosni keparat...aku org2 munafik cmni patut mati kna bunuh...biar tercatit dlm sejarah malaysia yg PM dia mati kna bunuh d rakyat...

shah ru khn berkata...

pm nk turunkn harga minyak kot