22 Mac 2011

Tangkap segera Datuk T, gesa Karpal

17 Rabiulakhir 1432H. [MOD] -

Pihak polis mesti menahan segera dan mengambil tindakan keras kepada 'Datuk T' kerana terlibat menayangkan rakaman video lucah, kata pengerusi DAP Karpal Singh.

Penayangan video, bertujuan menggambarkan Datuk Seri Anwar Ibrahim mengadakan hubungan seks dengan wanita yang tidak dikenali jelas menyalahi undang-undang negara ini, kata Karpal.

Beliau mendakwa terkejut abila mendapat polis belum mengambil tindakan untuk menahan 'Datuk T' berhubung perkara itu.

Dalam satu kenyataan hari ini, Karpal berkata, tindakan lelaki misteri itu jelas melanggar Seksyen 5(1) Akta Penapisan Filem 2002 dan Seksyen 292 Kanun Keseksaan.

Kedua-dua seksyen itu berkaitan larangan memiliki, mengedarkan dan menayangkan filem yang lucah atau yang selainnya bertentangan dengan kesopanan awam.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

datuk "T" adoiii mungkin itu datuk telur atau toyol atau tukul atau tabu atau tolol

anak polis pencen berkata...

Polis nak bertindak tangkap Datuk T*** ??? Sorrylah. Tunggu kucing bertanduk.PDRM kan salah satu komponen umnoBN? Bukan rakyat bayar gaji, umno bayar gaji. Anjing kuraplebih mulia daripada pdrm.

Tanpa Nama berkata...

Salam...
Semoga Allah bersama orang yang benar...Memang bodoh siapa yang rancang..
Yang bodoh nyer...
1.Tempat yang tak sesuai..
2.penonton VIP yang dijemput..
3.Dato 'T'emberang yang dirahsiakan dan dilindungi siap leh bagi statement n ugut lagi..
4.masa DUN Sarawak bubar..
5.Jalan cerita merapu...
..MEMANG BODOH HARAMJADAH SIAL AMENO BE END...BABIIIIIIII!!!!

mizztraveller berkata...

ic sokong tangkap Datuk ...ops....atuk T . siar video lucah kepada khalayak media.... keji betul atuk tua tu

belalang berkata...

tangkapppppp..cepat tangkapppp datuk T (temberang) sebelum terlambat.

tak ada angin..tak ada ribut alih2 cerita BF versi aktor melayu timbul.. dekat2 PRU serawak dan Judge nak dicided keperluan DNA pulak tu.

Qaseh Bonda berkata...

Seluruh negara tabik hormat pada PM andai dia berani mengarahkan datuk T ditangkap segera. Sebagai ketua no 1 negara Islam lah kan...dia tentu tidak sanggup berkompromi. Budaya panggil wartawan ramai2 tonton video lucah sudah sah2 haram disisi ugama, jangan dibenarkan samasekali dan sudah nyata menyalahi undang2.

Semua gerombolan berduyun2 kembali ke pangkuan UMNO andai PM ada keberanian mencegah yang munkar.

Tangkap Datuk K. Tangkap tuanpunya hotel, tangkap siapa saja yang terlibat secara langsung membenarkan acara gilang gemilang itu dipertayangkan.

Pasti rakyat malaysia khususnya rakyat melayu ternanti2 seorang PM yang gagah perkasa.

Ini tidak...maka moh le orang UMNO semua pakat beralih arah dari terpalit dengan adegan2 lucah tambahan pula dengan dosa fitnah menfitnah antara dosa paling dimurkai Allah. Dosa menempa bala pada anak2 cucu.

Dari hidup menyokong biawak hidup lebih baik pakat2 lepaskan saja biawak2 tu semua dan jom bersama2 menguatkan pakatan rakyat.

Pada ahli UMNO yang cerdik IT, cerdik ekonomi, cerdik pandai...tunggu apa lagi.

Cukup2lah membenarkan politikus UMNO yang tak sekolah memperbodohkan rakyat. Bagi kerjasama untuk membantu membuka mata2 rakyat yang kuda kayu yang mana bila UMNO kata yang kucing tu bukan kucing tapi harimau.

Khususnya makcik2 felda lari lintang pukang kerana taksubkan UMNO yang suka memperdayakan orang2 felda yang tidak berdaya.

Buatlah sesuatu supaya dikenang anak2 cucu.