06 Jun 2011

Leher lelaki dijerut dengan baju

4 Rejab 1432H. [MOD] -


ANGGOTA polis mengangkat mayat Kim Loong yang mati dijerut oleh pembunuhnya dalam kejadian di sebuah apartmen di Pandan Utama, Ampang Jaya

AMPANG JAYA – Rutin hidup seorang wanita tua adalah datang ke rumah anak lelakinya di sebuah apartmen di Pandan Utama di sini tiga hari sekali untuk mengemas dan mengambil baju kotor lelaki itu.

Bagaimanapun, semalam Yoke Ching, 65, tidak menyangka kunjungan ke rumah anak kesayangannya, Ng Kim Loong, 45, pada pukul 8 pagi di tingkat lapan apartmen tersebut membuatkan dia trauma apabila menemui mayat lelaki itu terlentang di atas katil dengan kaki dan tangannya diikat.

Leher pengurus sebuah kedai jam di pusat beli-belah Lot 10 Bukit Bintang di sini yang masih bujang itu turut dijerut selain terdapat kesan lebam di muka.

“Saya sangka dia sedang tidur ketika saya datang. Selepas tunggu di ruang tamu selama setengah jam, saya jadi pelik sebelum meninjau ke dalam bilik tidur.

“Alangkah terkejutnya saya apabila mendapati dia telah mati dengan tangan dan kakinya diikat. Lehernya pula dijerut dengan baju,” ceritanya ketika ditemui di sini semalam.

Tiada ulasan: