26 Ogos 2011

Sumbangan Idham Care di Titi Serong


26 Ramadhan 1432H. [MOD] -

Azmi Abdul Aziz





Gambar di sekitar majlis penyerahan di Sungai Labu Bawah

TITI SERONG: Penyampaian sumbangan infaq Ramadhan diteruskan lagi dan kali ini telah diadakan di Sungai Labu Bawah dan Tebuk Jawa dalam DUN Titi Serong yang disumbangkan oleh  Idham Care . Hadir sama dalam  majlis penyampaian itu ialah Pengerusi Idham Care , Drs Khalil Idham Lim .

Ketika ditemui beliau mengucapkan terima kasih kepada penyumbang yang telah memberikan sumbangan kepada Idham Care dalam bentuk wang ringgit dan juga keperluan barangan keperluan dapur sebagai bekalan tambahan kepada mereka yang memerlukan. 


Penyerahan sumbangan Idham Care di Tebuk Jawa

"Sesungguhnya dengan sokongan semua pihak yang bermurah hati menyalurkan bahan keperluan dapur dan wang ringgi sehingga berjayanya program sumbangan tersebut. Oleh itu saya mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua penyumbang yang budiman" Katanya. 

Drs. Khalil idham Lim yang juga merupakan ADUN Titi Serong telah menyampaikan sumbangan kepada 200 fakir miskin yang layak di Sungai Labu Bawah dan Tebok Jawa telah dikenal pasti di DUN Titi Serong.

Beliau turut mengucapkan terima kasih kepada cawangan-cawangan yang turut membantu menjayakan program seperti menyediakan senarai penyumbang dan persiapan tempat untuk majlis penyerahan bantuan kepada fakir miskin yang layak. 

Drs. Khalil juga semasa ditemui menjelaskan sumbangan seterusnya adalah dalam bentuk bubur lambuk yang menyediakan lebih 2000 bekas untuk diagihkan bermula hari ini di sekitar DUN Titi Serong sehingga hari Isnin sehari sebelum menjelang Syawal. 

Tiada ulasan: