29 Januari 2013

Cabaran untuk Ahmad Maslan

17 Rabi'ul Awal 1434 H. [MOD] -


Datuk Ahmad Maslan tuduh saya pemfitnah bersiri, sebaris dengan perogol bersiri. Dia tohmah pembangkang punca saham FGVH merudum.

Dia hentam saya dalam majlis2 di Felda. Guna Jabatan Seranta memburuk2kan saya dan ANAK.

Ahmad Maslan hasut penduduk Kemahang 3 untuk saman peguam mereka sendiri, Wan Rohaimi.

Dia kata saya fitnah isu pembelian saham FGVH oleh Genting Berhad. Dia kata saya pembohong besar dalam isu penjualan minyak sawit kepada syarikat Yahudi.

Bila ANAK nak buat penjelasan, dia sekat. Kembara Oren dihalang. Ceramah tidak dibenarkan. Peralat Pengurus Felda, kononnya ia di bawah Akta GSA.

Justeru, kalau dia pemimpin yang berani; jom kita berdebat secara terbuka. Buktikan kejantanan kamu wahai Ahmad Maslan.

Buat kali ke 3, saya cabar dia berdebat. Siapa sebenarnya yang menjadi pengkhianat dan petualang Felda.

Oleh kerana sebelum ini, saya minta tarikh dan tempat debat, dia gagal berbuat demikian; kali ini saya pula cadangkan tarikh, masa dan tempat!

Wakil saya akan hantar surat resmi untuk cabaran Debat Terbuka dalam masa terdekat.

Saya akan tunggu dia di Dewan Perdana Felda 16 Februari ini!

harakah/-

Tiada ulasan: