20 Februari 2013

Suami ditetak mati depan isteri

9 Rabi'ul Akhir 1434 H. [MOD] -

Foto
Johor Bahru: Seorang isteri hanya mampu menjerit melihat suaminya ditetak hingga mati oleh empat lelaki bertopeng dan bersenjatakan parang menyebabkan badan, tangan dan muka mangsa hampir hancur di sebuah kedai makan di Kampung Baru Pandan di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 11.55 malam itu, mangsa, P Gunasegaran, 60, yang juga peniaga sebuah kedai makan maut di lokasi kejadian akibat kecederaan parah dan pendarahan dialami.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Johor Datuk Dr Hashim Haron berkata, ketika kejadian, hanya ada seorang pelanggan di kedai berkenaan.

“Sejurus pelanggan itu masuk ke tandas, empat suspek yang datang menaiki sebuah kereta terus menyerang mangsa dengan menetaknya lebih enam kali di muka, kedua-dua tangan dan badannya.

“Tetakan itu mengakibatkan mangsa cedera parah dan mati di tempat kejadian. Kejadian berlaku di depan isteri mangsa menyebabkan wanita itu yang panik tidak sempat melakukan apa-apa kerana berlaku begitu pantas,” katanya, semalam.

Menurutnya, keempat-empat suspek terus meninggalkan lokasi kejadian sejurus kemudian manakala mayat mangsa dihantar ke Hospital Sultan Ismail (HSI) Pandan untuk dibedah siasat sebelum dituntut keluarganya.
KEDAI makan tempat Gunasegaran ditetak.
“Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dan usaha mengesan suspek masih berjalan.

“Motif kejadian masih dalam siasatan,” katanya.

metro/-

Tiada ulasan: