21 April 2009

Tarikh Sidang DUN : Macam bapa tidak tahun tarikh anak nak kenduri.

BALING, 18 April :- Penentuan tarikh Sidang DUN Perak pada 7 Mei akan datang yang langsung tidak dibincang dengan Speaker sebagai "ketua" DUN sepertilah bapa yang mempunyai anak tiba-tiba dapat kad kenduri mengatakan tarikh anaknya khawin. Demikian antara penjelasan dari ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim menjelaskan isu di Perak dalam ceramahnya di Kg. Iboi disini .

Drs. Khalil juga melahirkan rasa kesal dengan tindakan memperolok dan memperbodohkan Speaker itu.

"Perak menjadi guru politik kepada semua rakyat bahawa BN tidak sanggup menghadapi kekalahan pada tahun 2008 dan sanggup berbuat apa saja untuk mengembalikan kuasa yang hilang walaupun dengan cara rampasan kuasa" Jelas nya.

6 ulasan:

ruang bicara faisal berkata...

dah,dah

jgn cakap banyak

memang bapa tu seoarang bapak yang tidak bertanggungjawab sebab itu dia tidak tahu tarikh anak nak kenduri

sepatutnya bapa itu menjadi bapak yg adil,bukannya sibuk dengan bini muda dan anak-anak bini muda shj. sehingga mengabaikan anak-anak bini tua.

kesimpulannya lebih baik si isteri tua dan anak2 nya uruskan sendiri semua persiapan majlis kenduri.si bapa hanya dipanggil pulang pada hari kenduri ja untuk bersalam dgn org ramai yang hadir kenduri.senang cerita

Tanpa Nama berkata...

biasa la,mak dan anak derhaka...mcm tu la perangai nikah pun tak dak wali,nikah kat siam...nak bagi halal juga...walaupun wali ada...mcm la kisah isteri dan anak nabi NOH yang derhaka pada ALLAH dan Rasul,

ZAMRI kecik's berkata...

payah nak cakap dengan orang yang tak reti undang2 ni...
biarkan ja la depa hanyut dengan kebodohan yang hakiki...

Tanpa Nama berkata...

Bila tidak mengikut peraturan,undang2 manusia sudah tentu HARU BIRU.
Sebaik-baiknya letaklah Hukum Allah diatas segala Hukum.
Baru aman dunia & akhirat.

Tanpa Nama berkata...

betul anak bini no 1 lari ikut jantan lain lepas tu lahir anak luar nikah bapak tak nak jadi wali terpaksa la bini no 1 uruskan pasal dia pun subahat sama degan anak dia.

Tanpa Nama berkata...

Salam kengkawan,
cakap orang bodoh dan sombong ala ala amno ni jangan dilayan. Kalau dah karat tu karat selama-lamanyer.