14 Ogos 2009

Asri Rabbani jatuh dan meninggal dunia

KUALA LUMPUR, 13 Ogos: Vokalis utama kumpulan Rabbani Mohamad Asri Ibrahim meninggal dunia sebaik sahaja jatuh ketika membuat persembahan di RTM kira-kira jam 11.15 pagi ini.

Menurut saksi, Asri jatuh di hadapannya ketika membuat persembahan itu dan ketika diperiksa dia sudah meninggal dunia.

HarakahDaily.Net/-


10 ulasan:

faezuddin berkata...

ya allah ..innalillah wa inna ilaihi raajiuuun....ya allah rahmatilah rohnya bersama orang2 yang beriman...amin....kita kehilngn sebutir permata seni ..yang bergiat berdakwah di arena seni...moga segala usaha nya diberkati Allah s.w.t,,,,amin ya allah...

Tanpa Nama berkata...

AL FATIHAH, sama-sama kita doakan semoga ALLAH SWT tempatkan ruh beliau bersama para solihin, INSYAALLAH

Tanpa Nama berkata...

innalillahi wa inna ilaihi raajiuun.. belasungkawa kepada kepada family ustaz asri.. walaupun hilang sudah seorang pendakwah islam, insyaAllah akan tumbuh beribu pendakwah islam yang baru..

Sifu KaiZen berkata...

setiap yang bermula pasti berakhir...setiap pertemuan pasti ada perpisahan...setiap yang hidup pasti merasai mati...ustaz Asri telah mendahului kita...semoga rohnya aman di sana, di bawah payung redha Allah...Al-Fatihah...

Tanpa Nama berkata...

Saya rasa amat terkejut dengan pemergiannya ke rahmatullah kerana kelmarin dia memberi nasihat kepada ust. Akhil Hai.Tak sangka itu adalah amanat terakhir untuk ust. Akhil Hai . Ucapan takziah juga kepada keluarganya supaya sentiasa bersabar dengan ujian Allah.Semoga roh berada bersama-sama orang yang saleh, Amin.Al-Fatihah.

Tanpa Nama berkata...

al fatihah..

sesungguhnya kita boleh pergi pada bila bila masa sahaja.

Web Master Pian berkata...

dari allah kita datang kepada allah kita kembali..peringatan bagi yang masih hidup..

Tanpa Nama berkata...

al-fatihah.....moga roh arwah ditempatkan dikalangan hambaNya yang beriman. hilangnya pendakwah yang memmperjuangkan dakwah seni dimata dunnia.

Tanpa Nama berkata...

al-fatihah
semoga ALLAH mencucuri rohnye.
semoga rabbani lebih kuat dan terus bersama

yati berkata...

Al-Fatihah