19 Mac 2010

VIDEO - DENGAR UCAPAN ZAHID YANG MENGHINA TUAN GURU NIK AZIZ

2 Rabiulakhir 1431H
wfauzdin.blogspot.com



Apa intipati klip video di atas? Inilah ceramah dari `dajal bermulut iblis' dari Melaka Negeri yang KM nya adalah perasuah politik wang. Inilah anak Melaka yang dididik oleh perasuah, maka tiada keberkatannya dan menjadilah dia barua Umno bermulut Iblis yang anti Ulamak. Modal tiada nak hentam Tuan Guru Nik Aziz. Tuan Guru tidak seperti Ali Rustam yang rasuah itu, tidak juga seperti bekas KM Melaka Rahim Tambi Chik yang ada skandal perempuan itu. Tuan Guru Nik Aziz tidak seperti `pembunuh' Altantuya atau yang menerima komisyen 500 juta kapal selam itu.

Beliau cuba menghasut orang ramai supaya menjadi Iblis sepertinya. Nasib baik beliau keluar dari KeADILan lebih awal, jika tidak KeADILan pasti terkubur awal kerana mulut Iblis beliau pasti akan bawa bencana kepada parti. Itu lah Zahid Iblis dari Melaka. Intipati ceramahnya yang mewakili lidah Iblis adalah seperti berikut:

1. Nik Aziz muka macam tin sardin.
2. Nik Aziz bukan Ulamak, tapi binatang berpolitik.
3. Nik Aziz pernah mendoakan Najib pecah perut (benarkah? Zahid tidak faham apa yg diucapkan oleh Tuan Guru, dia cuma berkitabkan Utusan Meloya dan TV3).
4. Kununnya Umno yang menyelamatkan nyawa Nik Aziz yang sudah nak mampus.
5. Nik Aziz bukan Ulamak, tetapi pukimak.

Dan, banyak lagi yang Iblis wakilkan kepada Zahid barua Umno ini untuk mengajak manusia sama-sama masuk neraka bersama beliau. Inilah cucu Almarhum Ghafar Baba. Alhamdulillah, Almarhum sempat bertemu Tuan Guru sebelum beliau meninggal dunia dan kita tidak pernah menyumpah Almarhum sebelum beliau pergi. Kini, cucunya muncul untuk menjadi waris dari Almarhum yang akan dilaknat seluruh makhluk di langit dan di bumi.

Mudah-mudahan Allah memberi pembalasan kepada wakil Iblis ini. Amin./

40 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam,

Nak cari talian hayat lar tuh.... broker beli MP lompat parti dah pun order kereta baru...... awak melopong...... hihihihi

k.penerangan pemuda pas perak berkata...

hang kena minta maaf dgn tgna, ceramah hang sebagai cara ajak org ramai beli tiket utk ke neraka... hang tobat zahid....tgna tahajjud pun tak pernah tinggal....macm ni pemuda umno yg nak bina agama....

Ashaabul Kahfi berkata...

Salam..Sekarang dia masih sihat,kaya,dihormati,soalannya sampai bila??adakah selamanya??Allah maha adil,kata-kata dusta ini akan dilempar kembali kemukanya.Ingatlah janji Allah,islam akan menang,sedahsyat mana pun makian dia,dia sebenarnya telah awal2 lagi kalah dengan nafsunya.Syaitan telah menguasai jiwanya.tak perlulah kita peduli dengan mereka2 ini,Allah,Nabi Muhammad s.a.w dan Alquran adalh "SENJATA" kita selamanya..

Tanpa Nama berkata...

Mentaliti org2 camni mmg takleh nak ubah....
nak kata bodo pun tak bodo sbb ia pandai cari duit ikut jln pintas....

Tapi kelakar, tuduh PAS bila ceramah dok hentam gerombolan je...
Yg dok hentam PAS ni takpa ke plak?

Oh ya tak ya.... depa boleh, PAS takleh...

peh peh peh.... donia donia....

Tanpa Nama berkata...

fitnah berbagai la org AMENO ni... banyak depa cakap, banyak fitnah depa tabur.. x de yg betoi..

Tanpa Nama berkata...

semoga Allah membalas atas segalanya..Allah lg kenal siapa Ulamak siapa pu...ak..ko igt hebat ckp berdegar2..maki TGNA..ko ckp dia keluarkan ayat sampah..ko ni mmg hina..esok akhirat baru ko tahu..UMNO akan hancur dgn sehina2nya kerana pemimpin UMNO hina dgn duit rasuah, sikap bermuka2..semoga Allah menghinakan mereka didunia dan akhirat..

Tanpa Nama berkata...

Salam. Ya ALLAH aku bermohon ke kepada Mu....Ya ALLAH...ampunilah dosa ku...
Airmata ku mengalir apabila video ini ku tonton...sedih...aku tertanya-tanya.... orang islamkah yang berucap itu...berimankah dia kepada mu.. YA AllAH..manusia yang sabam minggu menyampaikan ( kuliah mingguan di dataran ilmu )peringatan Mu kepada umat...manusia. dia di hina...di keji...YA ALLAH aku bermohon kepada MU berikanlah kekuatan kepada Tuan Guru Nik Aziz menghadapi dugaan ini...selamatkanlah pejuang islam ini.... hancurkanlah pembawa fitnah itu...... aminn

nalapambu berkata...

Itu lah jenis manusia bercakap tanpa berfikir. Jelas diperhatikan bahawa cara dia berucap cuma ikut emosi sehingga tidak sedar terkeluar perkataan busuk dari mulut nya.

Dia lupa bahawa dia lahir kedunia ini juga melalui lubang "__?___" ibu nya sendiri.

Mengapa dia sanggup membandingkan keburukan sama seperti lubang "__?__" ibunya sendiri.

Dengan secara tidak langsung dia telah menghina kaum HAWA yang 100% memiliki benda yang disebut kan nya itu.

Sebutan nya itu juga telah bikin ramai manusia dungu tertawa.

Bagai mana pendapat kaum HAWA yang mulia tentang ucapan manusia jahil ini?

Mana dia penjuang2 kaum HAWA?

Anda semua telah dihina sedemikian, mengapa nian berdiam diri?

nalapambu berkata...

Terlaja kereta boleh berundur, terlajak cakap buruk padanya.

Adakah alat kelamin wanita boleh diperbandingkan dengan perkara2 buruk?

Apa pendapat puan Sharizat menteri yang berkenaan dengan wanita?

Adakah anda juga bersetuju dengan 'bahasa' yang Zahid lemparkan terhadap wanita itu?

Sharizat patut bersuara untuk pertahan kan kaum wanita supaya tidak sewenang2 di permainkan oleh lelaki durjana seperti Zahid.

Tanpa Nama berkata...

wa biasa tgk ceramah zahid ni waktu dia dlm PKR. Mcm2 dimakinya UMNO.Dulu dia tukang lap meja mesyuarat UMNO cawangan. Skrg masuk UMNO semula. Biarlah dia cari makan duit haram dapatlah 50-60 RM. semlm. Yg lawaknya dia ngaku cucu ghafar Baba.

Tanpa Nama berkata...

Lidah TGNA yang sering mendahulukan ayat al Quran sebelum berucap, menyampaikan nasihat berpandukan ayat-ayat AlQuran dikatakan sampah?
Sudah habis hujah utk melawan kebenaran Islam, digunakan serangan peribadi...moga Allah balikkan maki hamun itu kepada binatang politik ini

Kamal Lim berkata...

Ya Allah,
Sesungguhnya kami meletakkan Mu
di batang-batang leher musuh-musuh kami,
Dan kami berlindung dengan Mu
daripada kejahatan-kejahatan mereka,

Ya Allah,
Leburkanlah kumpulan-kumpulan mereka,
Pecah-belahkan dan kacau-bilaukan persatuan mereka,
Goncangkan pendirian mereka,
Dan hantarkanlah anjing-anjing Kamu kpd mereka,
Wahai Tuhan Yang Gagah Perkasa,
Wahai Tuhan Yang Maha Menghukum,
Wahai Tuhan Yang bersifat Murka,

Ya Allah,
Wahai Tuhan yang menurunkan kitab,
Wahai Tuhan yang mengarakkan awan,
Wahai Tuhan yg menewaskan bala tentera al-ahzab,
Kalahkanlah Barisan Nasional
Kalahkanlah Umno

Dan menangkanlah kami keatas mereka.

Amin,

Tanpa Nama berkata...

Org macam ni akan dilaknat oleh makluk langit dan bumi, insyaallah dilaknat oleh Allah diakhiraat nanti.

Tanpa Nama berkata...

Air mata saya mengalir apabila menonton video tu. Apakah jenis manusia yang tidak mengenali intan dan permata. Memang Tuhan telah menutup hatinya.Kita kasihan para pendengar yang berkumpul mendengar ceramah dengan gelak ketawa. Mereka akan terbabit sama. Saya harap mereka semua berfikir sejenak dan rujuk kepada orang alim atas apa yang mereka tonton dan segara bertaubat.

Tanpa Nama berkata...

kita bila nak ceramah, kajila sedikit.Pendengar bukan bodoh, kalau terlebih tanpa fakta orang gelakan kita, yang rugi bukan siapa umno juga. ingat sama sekarang zaman internet, yg kita cakap senang dinilai.

Tanpa Nama berkata...

itu lah ucapan kuncu kuncu dajjal
ucapan yang akan membawa pengikut pengikutnya masuk neraka

Tanpa Nama berkata...

yang berucap tu satu hal perangai mcm binatang..tu yang ketawa tu pulak apa,?

Tanpa Nama berkata...

Baca balik kisah sirah Nabi Muhammad SAW berdakwah di Makkah...

Nabi ingin menyelamatkan umat manusia supaya selamat di dunia dan akhirat...dan supaya manusia membetulkan tujuan hidup di dunia ini dengan menyembah Allah SWT dgn ikhlas, mengamalkan perkara2 kebaikan yg maaruf dan mencegah kemungkaran...jgn menghambakan manusia sesama manusia melalui sistem2 jahiliah, sistem2 Dajjal dan Iblis Laknatullah...

Golongan mana yg paling utama menentang Nabi SAW dan mempertahankan sistem2 Jahiliyyah dan Dajjal itu (supaya golongan kaya dan sombong dapat kekal memperhambakan golongan miskin dan rakyat bawahan) agar dapat dipertahankan kalau boleh buat selama2nya?

Mereka ialah golongan Abu Lahab dan Abu Jahal yg mengampu sesama mereka /bagi mengekalkan status-quo mereka dan menentang Nabi SAW dengan pelbagai cara termasuklah mencerca nabi, melabel nabi dgn gelaran2 yg hina, menyakiti nabi, hingga kepada ingin membunuh nabi...

Sesiapa yg menentang apa yg di bawa oleh ulama pewaris nabi maka mereka layak di gelar pewaris Abu Jahal dan Abu Lahab dan nasib mereka akan sama iaitu hina di dunia dan di akhirat mendapat siksa yg pedih...

Berbaloikah hidup jika mendapat nasib seperti Abu Lahab dan Abu Jahal ????

Kalau kamu rasa kamu betol, silalah berjumpa dengan Tuan Guru Nik Abdul Aziz untuk berbincang atau berdebat untuk mengetahui siapa yg benar dari sudut Islam...jika kamu rasa kamu dari golongan yg benar.

karawilak berkata...

sabarlah pejuang2 kita bykkan sabar dan solat,,didiklah akhlak kita dan anak2,takut kita mewarisi akhlak mcm zahid tu...inilah amno yg tak di didik dgn islam.tak dapat beza ulamak suud,gan ulamak akhirat.

Tanpa Nama berkata...

ya Allah..binasakan lah kpd sesiapa yg menghina ulama` dan hancur kan UBN

Tanpa Nama berkata...

Astaghfirullah al'azim, sungguh dahsyat perkataan yg keluar dari mulut seorang yg berdelar beragama islam, Nafsu amarah menguasai dirinya bercakap mengikut sifat2 Mazmumah, ini lah dia manusia kalau lidah dan hati nya tak pernah di latih utk berzikir menyebut nama Allah. Zahid, kalau kamu tidak bertaubat Nasuha dan tiada cenderong hati kamu utk kembali kpd Allah kamu tunggu lah petunjuk Allah kpd kamu,jika Allah SWT masih sayangkan kamu insyaAllah Dia akan berikan kamu HIDAYAH yg berupakan MUSHIBAH supaya kamu tidak lg menjadi manusia yg sombong dan takbur, Allah pasti murka
bila kamu maki org yg hampir denganNya. TGNA yg sentiasa sujud kpd Allah ketika manusia2 lain sdg nyenyak tidur atau menjalani aktiviti2 yg tak berfaedah, LIDAH DAN HATI TGNA sentiasa berzikir menyebut nama Allah kamu sanggup memakinya dan penunton2 yg hadir pun sama2 tumpang semangkuk utk menjawab didepan Allah nanti.menteri2 ameno terutama yg perempuan tolong beri pandangan termasuk para2 MUFTI jgn diam aje.media arus Perdana tolong siarkan apa yg zahid perkatakan jgn disembunyikan kerna rakyat akan tahu maka bertambah bencilah rakyat dengan Ameno. Ya Allah Ya TuhanKu sesungguhnya Kau tidak suka bila ada manusia menyakiti dan menghina para WaliMu, Ya Allah hamba bermohon padaMu agar Kau berikan Taufik dan Hidayah kpd manusia yg bernama Zahid ini yg membolehkan beliau insaf dan kenal akan dirinya yg sebenar kerna kau pinjamkan dia dengan SIFAT2 MAKNI MU tapi dia gunakan dijalankan yg tak Kau Redhai, samada HIDAYAH MU itu berupa MUSIBAH atau sebaliknya hamba pohon pdMu demi kesucian Islam agama yg Kau Redhai-Amin Ya Rabbal 'Alamin!

Tanpa Nama berkata...

satu jarinya yg ditujukan pada Tok guru..4 jari dia lagi tuju pada dirinya..

si iblis zahid ni tetap ada mak, isteri n anak. dia bukan mewakili kaum hawa punya barang beharga ni tp dia menjaja barang2 org ppuan yg ader bersamanya.

sesungguhnya iblis ni adalah manusia yg kesian.

Tanpa Nama berkata...

Siapa tak kenal Zahid Mat Arip ni. Dalam Keadilan dulu memang dia lantang ceramah memaki UMNO khususnya Mahathir Mohamad. Apa yang dia tak carut ke Mahathir dan UMNO.

Sekarang dia masuk dalam UMNO semula.. Orang2 UMNO yang dok support Zahid ni akan sama-sama dapat dosa macam zahid.

*NH Shah Alam*

Tanpa Nama berkata...

ya allah... berilah balasan yg setimpal pd mamat ini dan golongan yg sewaktu dgnnya

nuarmusa berkata...

Tidak pernah dalam hidup ini mendengar orang menghina orang lain sebegini. Lebih-lebih lagi yang dihina ialah orang yang sanggup mengorbankan diri untuk menjaga agama Allah.Manusia apakah ini..?Budak kecil pun tidak tergamak bercakap begitu...angkuhnya dia...hebatnya dia..ceramah itu akan disaksikan semula di padang mahsyar nanti untuk ditimbang sebagai amalan baik atau jahat! Zaid akan dipertanggungjawab diatas kata-katanya itu..!

Menggigil saya apabila mendengar Zaid mengeluarkan kata-kata " muka macam tin sardin, binatang politik,nak mampus dan puki mak" kepada TGNA. Bertaubatlah zaid...kata-kata itu tidak kena pada tempatnya. Saya bimbang kata-kata tersebut akan menjadi senjata yang bakal menyiksakan hidup zaid di dunia dan akhirat. Dalam ucapannya Zaid ada mengelarkan TGNA "ulama politik..binatang politik". Dia juga ada menyebut Najib dan Rosmah..mungkin itulah ulama sebenar pada pandangannya.

Kepada penyokong umno/bn janganlah beri peluang kepada zaid berceramah...kalau beginilah ucapanya, bukan sahaja dia yang rosak, hadirin pun turut sama rosak.

Tanpa Nama berkata...

ya Allah..
panas hati aku tgk video nih..
sanggup kato gtu ko tok guru ambo..
jihad pun ambo relo nih..
ore munafik macam nih xpatut ada di muka bumi

Tanpa Nama berkata...

masa tu zaman Tun Abdullah la...bukan PM sekarang

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah laknatkan olehMu manusia-manusia seperti serigala jadian ini. Luaran saja manusia, tetapi dalam binatang buas yang tiada berperikemanusiaan. Amin Ya Rabulalamin.

Tanpa Nama berkata...

saya terkejut dan terkedu melihat video ini,sesungguhnya sepanjang penglibatan saya selama hampir 15 tahun sebagai ahli umno yang memegang berbagai jawatan dalam bahagian belum pernah saya tengok @ dengar pemimpin2 UMNO membelasah TGNA sebegini hinanya.Kalau pun ada cuma berkisar kisah keluarga TGNA @ perbezaan politik sahaja.Tapi kali ini saya tengok keghairahan pemimpin UMNO ini semakin melampau dalam menjatuhkan maruah orang lain seperti TGNA, kepada alhi2 UMNO saya berpesan bahawa jikalau kita adalah pejuang bangsa dan agama bukan ini caranya kita melawan hujah musuh kita dengan kenyataan terlalu hina kepada seorang manusia yang diiktiraf oleh dunia islam sebagai ulamak,saya amat kecewa dan sedih walaupun saya bukan dari kelompok TGNA dalam politik,tapi saya masih menerima dia sebagai seorang guru agama dari ilmunya bukan politiknya,sekarang ini menunjukkan betapa cetek dan jahilnya UMNO dimata pembangkang tentang ilmu agama.Sekiranya penghinaan sebegini rupa diteruskan dalam ceramah2 terbuka oleh UMNO maka janganlah disalahkan akan ahli2 UMNO yang mungkin akan lari meninggalkan UMNO akibat tiadanya kawalan dari pemimpin2 atasan UMNO terhadap penceramah2 UMNO yang menyerang PAS bukan dengan hujah politik tapi berlandaskan hawa nafsu.Saya mungkin akan membawa perkara ini kedalam mesyuarat bahagian utk membuat keputusan samada kekal dalam UMNO @ tidak berparti.Terpulanglah kepada pucuk pimpinan untuk membuat keputusan samada nak utamakan pimpinan akar umbi @ mempertahankan elit2 UMNO yang semakin rakus mengejar impian.Jikalau selepas ini mungkin ramai ahli2 UMNO akan lari meninggalkan parti jangan disalahkan kami kerana dibeli @ dirasuah oleh pembangkang tapi adalah kerana sikap sesetengah pemimpin UMNO itu sendiri yang tidak menjaga nama dan maruah parti itu sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Subhanallah.Penceramah tu bila jaga tengah malam pohonlah petunjuk dan hidayah dari ALLAH dan hayati balik apa yang diucapkan. Semoga ALLAH beri petunjuk kepadanya nama yang baik dan mana yang lebih Baik. HIDUPLAH SEBAGAI SEORANG ISLAM.

Tanpa Nama berkata...

BERTAUBATLAH KEPADA ALLAH.

Tanpa Nama berkata...

BERTUBATLAH KEPADA ALLAH

Tanpa Nama berkata...

UMNO = HIZBUL SYAITAN, TIDAK HAIRANGLAH KITA PEMIMPIN, PENGIKUT TEGARNYA BERWAJAH MANUSIA TETAPI BERHATI/JIWA IBLIS. INILAH YANG DIKATAKAN "UNTUNGNYA" MENYERTAI UMNO. "UMNO BOLEH". SEBELUM DIA JADI IBLIS UMNO, DIA TELAH MENJADI KERA MAT, SIAPA TIDAK TAHU UCAPAN SUMPAH NYA DIPASIR SALAK DAHULU. KIRANYA KALIAN MASIH KELIRU DENGAN GOLONGAN MUNAFIK, INI LAH JAWAPAN NYA DAN HENDAKLAH KITA BERHATI-HATI DENGAN GOLONGAN INI. SAYA KIRA JIKA IBLIS INI MATI JANGAN ADA DIKALANGAN ORANG PAS YANG MENYEMBAHYANGKAN JENAZAHNYA. WALLAHUALAM.

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum...tuan idham lim..terima kasih kerana memaparkan video ucapan tadi.semakin jelas lah kini kelancangan dan kebiadapan orang2 yang dikawal oleh iblis.inilah bukti apabila agama dipisahkan dari politik.seperti mana kamal artartuk...selamnanya mendapat laknatul dari Allah swt....wallahualam.

Tanpa Nama berkata...

Ini jenis yg bila bercakap tak pakai otak...tapi pakai kepala lutut.....malu org melaka aje...bila dapat mikrofon melalak yg bukan2...cissssss

nuarmusa berkata...

Sepatutnya pemimpin atasan Umno/Bn dan akar umbi memandang berat ucapan Zaid dalam ceramahnya itu. Isu ini sepatutnya di bawa ke mesyuarat Umno/Bn utuk diperhalusi dan diambil tindakan sewajarnya. Kalaulah tidak ada apa-apa usaha dan tindakan...bermakna Umno/BN merestui zaid menghina TGNA sebegitu rupa..?

Rakyat boleh menilai parti dan pemimpin Umno/Bn berkaitan isu ini..Kalau tidak bersetuju dengan perjuangan pas pun, janganlah menghina TGNA seburuk itu..MasyaAllah...!

Kita pertahankan umno kerana Melayu dan Islam..tapi kalau sampai menghina tok guru yang banyak menyumbangkan tenaga mengajak rakyat mendekati Islam..saya sebagai ahli umno tidak boleh menerima perlakuan begini..

Kita lihat apa kata pemimpim umno/bn selepas ini..

Tanpa Nama berkata...

Dunia sudah akhir zaman.... Dajal sudah muncul, sedarlah wahai orang umno.......kalau tak sedar jugak, tak tahulah nak kata apa, tak de ke pemimpin Umno yang belajar tinggi-tinggi nak bagi respon atau pujian ? memang sahlah kepala otak mereng sama dengan orang yang bagi ceramah ni, masuk wad gila lagi baik dia ni....

teropongjauh berkata...

Berkatalah si zaid yang bercakap dalam keadaan dikibas oleh si idlis dan tak sedar diri..
"tak ada satupun ucapan TGNA yang boleh membangunkan negara...yang keluar dari mulutnya hanyalah sampah..."

MasyaAllah....manusiakah ini? TGNA yang banyak memberi kuliah agama dan mentadbir Kelantan hampir 20 tahun di katakan "sampah"..
Kalau begitu teramat banyaklah sampah yang dibuat oleh TGNA....Sebab itulah zaid rasa tak senang kerana hidup dikelilingi sampah..

Mungkin TGNA boleh beritahu zaid..."tolong punggutlah sampah yang merata-rata tu...supaya hidup zaid beroleh kebahagiaan di dunia dan akhirat..."

Kalau zaid "meninggal dunia" dan TGNA "mampus"(istilah zaid)....mungkin kubur zaid berbau harum tetapi kubur TGNA berbau sampah...
Saya bimbang kalau lain pula jadinya....Sama-samalah kita berdoa kepada Allah supaya orang yang menghina orang lain sebegitu rupa mendapat balasan yang setimpal dengan perbuatannya...Allah Maha Kuasa, tidak pernah lalai dari memerhatikan hamba-hambanya....

putraminang berkata...

SAMO SAMOLAH KITA TUNGGU KESUDAHAN HIDUP SI ZAHID NI...
ORANG KAMPUNG DEN DAH 4 ORANG SEBELUM MATI KENA STROKE SAKIT MELARAT... GARA2 MENCELA PEMIMPIN & PARTI ISLAM!
KITA TUNGGULAH BALASAN ALLAH!!!

Tanpa Nama berkata...

masyaallah.. inilah ulama yang disanjung dan peceramah yang hebat orang umno.tarafnya bawah sikit dari binatang..apa agama dia niii.. saya bukan ahli PAS , tapi saya berjanji tak kan menyokong ump no sepanjang hayat saya..semoga ALLAH akan bagi petunjuk kepad manusia hina ini.. insyaallah