23 Mei 2010

Permohonan Maaf dari Sinar Harian.

8 Jamadil Akhir 1431H.

Akhbar Sinar Harian telah membuat permohonan maaf secara terbuka dalam edisi Jumaat 21 Mei kelmarin di halaman PK2/Sentral. Selain itu pihak Sinar Harian juga menyiarkan dihalaman yang sama kenyataan rasmi dari Timbalan Pesusuhjya PAS Perak, Dr. Khairuddin bin Dato' Abdul malik yang juga moderator dalam dailog antara pimpinan PAS Perak dengan paderi kristian itu.Harapan saya perkara sebegini tidak akan berulang lagi di masa akan datang.

6 ulasan:

ong ong kedek kedek berkata...

salam ziarah,
harap2 bnda2 mcm ni x berulang lagi.
elok la tu mohon maaf,
buang yang keruh amik yang jernih :)

Pembaca berkata...

bagus la sinar harian, bila tau satu2 berita tersebut salah, terus memohon maaf, utusan msia ngn BH, bila lagi nak turunkan ego...

CUCU PEJUANG berkata...

SYABAS SINAR HARIAN...BERANI KRN BENAR.TIDAK RUGI KITA MOHON MAAF JIKA TERSILAP.MALAHAN DIPANDANG MULIA DAN TERUS MENERBITKAN ARTIKEL YANG TIDAK BERAT 'SEBELAH'....ADIL SEADIL-ADILNYA.

Tanpa Nama berkata...

Boleh baca balik (bukan beli) setelah 3 hari boikot..

Tanpa Nama berkata...

ADA BENDA YANG AKU TAK SETUJU DENGAN SINAR HARIAN IAITU KALAU BERITA BERKAITAN AKTIVITI UMNO DISIARKAN GAMBAR SEKALI TAPI KALAU BERITA PAS ARTIKEL SAJA KELUAR..SEKEPING GAMBAR BOLEH MENCERITAKAN BERIBU MAKSUD..HARAP SINAR HARIAN MASUKKAN GAMBAR UNTUK BERITA AKTIVITI PAS.

Tanpa Nama berkata...

sinar taliperut