03 September 2010

Selamat berbuka puasa......

24 Ramadhan 1431H.

Gambar-gambar kiriman dari teman melalui Email, lihatlah kemewahan orang yang berada berbuka puasa di Arab Saudi , entah layak dipanggil makan atau dalam bahasa lain yang lebih layak, terserah kepada pembaca semua....









10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ape yg menimbun tu..daging ker..geli plak tgk

putraminang berkata...

AKHIR ZAMAN... TERLALU BANYAK PEMBAZIRAN!
MOGA2 KITA X TERIKUT DENGAN BUDAYA BUAYA2 TERSEBUT!

mohd ihsam zainuddin berkata...

sbb tu lah dunia arab tak pernah aman bila pemimpinnya hidup dlm serba kemewahan! mrk ini adalah munafik kpd umat islam palestin dan umat islam dunia keseluruhannya.

Cikli berkata...

masyaAllah... ni oghe kelate panggil setambo tule.
orang perlis sebut tambun tulang kot.

Tanpa Nama berkata...

Wow... nikmat Allah. Malaysia ntah bila dpt setanding mereka kalau pemimpin negara je yang balun semua hak rakyat.

Tanpa Nama berkata...

salam. orang kedah kata mengketedarah

Tanpa Nama berkata...

jenuh mentekedarah mau tara tu... mampuih..

Tanpa Nama berkata...

Fuyooo... ini yang dinamakan buka puasa? Biar betul perut depa ni... perut manusia ka? perut naga?

Gerenti sengkak.... bukan malas nak sembahyang terawih... silap-silap sembahyang maghrib pun burn... tu nak habiskan makanan di atas meja tu.

Macam mana agaknya moreh mereka ya?

Macam mana agaknya sahur mereka ya?

Tanpa Nama berkata...

mengikut kawan sy yg bese bergaul dgn arab2 kaya ni..deorang mmg mcm ni.suke menunjuk2 kemewahan..makan x abis pon.just cuit2 je..

anadnimu berkata...

ni bukan buka pose la.. kan siang lagi tu.. mb jamuan besar ni di luar bulan Ramadan..