17 Januari 2013

Ops Tampal: Pemuda PAS perlu lapor jalan rosak

5 Rabi'ul Awal 1434 H. [MOD] -


KUALA LUMPUR: Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor memuji tindakan Kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Selangor di atas perlaksanaan Ops Tampal Jalan yang telah dan akan terus dilaksanakan di semua jalan negeri termasuk jalan persekutuan di seluruh negeri dengan kerjasama pihak berkuasa tempatan (PBT).

“Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor merasakan tindakan yang diambil oleh kerajaan negeri cukup wajar memandangkan banyak aduan-aduan telah dibuat sebelum ini yang menjurus kepada masalah dan keresahan rakyat berkenaan jalan-jalan yang rosak dan berlubang di seluruh Selangor,” kata ketuanya, Hasbullah Mohd Ridzwan.

Beliau berpendapat usaha baik itu adalah menepati agenda kerajaan negeri di dalam mendahulukan keselesaan rakyat sebagai kerajaan yang prihatin dan cakna terhadap segala permasalahan rakyat.

Justeru, kata beliau pihaknya turut mengarahkan Pemuda PAS kawasan-kawasan untuk memberikan khidmat sukarela dengan turun padang melakukan pemantauan dan laporan sekiranya ada jalan-jalan yang rosak dan berlubang yang perlu dibaiki di kawasan masing-masing.

harakah/-

Tiada ulasan: