16 Mac 2009

Nasib plak pokok demokrasi....

Berikut ini saya paparkan gambar babak-babak akhir kemusnahan yang berlaku kepada plak demokrasi yang telah dimusnahkan oleh pihak tertentu.

Kemusnahan plak ini adalah gambaran yang sebenar tentang ketakutan pihak tertentu kepada lokasi yang menyaksikan satu kezaliman dan penafian hak kepada Ahli-ahli Yang Berhormat yang ingin bersidang di tempat yang sebenarnya, namun bila mereka dihalang dengan samseng dan pihak keselamatan lalu mesyuarat dilakukan di bawah pokok ini.


Masih bagus : Gambar pada Khamis/12 Mac 2009.


Sudah dipecahkan : Gambar pada Jumaat/13 Mac 2009)


Dirosakkan dan disimbah dengan cat hitam : Gambar pada Sabtu / 14 Mac 2009


Dibersihkan oleh MBI dengan alasan yang tidak munasabah : Gambar pada Sabtu/15 Mac 2009.

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

METRO M/S 12 AHAD 15/3/09 - GAMBAR CALON BN BKT GANTANG..PAKAI RANTAI LEHER BEB....

Tanpa Nama berkata...

Sakit mata, sakit hati, sakit jiwa, sakit minda.. apa la nak jadi depa nie.. dengan plak pun takut..???

Tanpa Nama berkata...

Bn Perak makin gelabah biawak,plak demokrasi poun nak dirobohkan,sampai begitu sekali tindakan mereka, dulu takut dengan logo petronas yang dikatakan menyerupai lambang PAS,tukar habis warna logo petronas,..nampak sangat BN ni tak waras dalam membuat tindakan...

Tanpa Nama berkata...

BN ni memang macam Yahudi yang takut dgn cara buat apa saja cara kpd musuh asalkan musuh tu mati.. cara kejam-sekejamnya pun sanggup buat. Sebabnya, terkena penyakit cintakan dunia dan takutkan mati.. Tapi BN bukan Yahudi cuma perangai macam Yahudi sikit sebab takut dengan bayang-bayang sendiri.. hari-hari takut dengan kematian..hmm..

Tanpa Nama berkata...

salam,

Peh ni pakat ramai-ramai buat report kat MBI pasal banyak restoran-restoran yang meletakkan kerusi meja makan kat kaki lima depan restoran mereka, yang ni lagi mengganggu laluan awam ( sebab MBI guna alasan ni nak roboh plak tu ). Tapi MBI buat tak kisah je. Memang double standard.

Harap ADUN boleh bangkitkn perkara ni.

Tanpa Nama berkata...

TAK PER.
NANTI BILA PR MENANG BALIK TIME PRU 13,
KITA PASANG BALIK BESAU BESAU PUNYA.
LEPAS TU TAROK CCTV.

Tanpa Nama berkata...

UMNO MAKIN BACUI...BUAT MALU JA..DGN PLAK PUN TAKUT...BUKAN ANK JANTAN...PENAKUT..KAMI TAK NAK PEMIMPIN PENAKUT..MALUNYAAAAAAAAA.....WAWAWAWA

Tanpa Nama berkata...

UMNO BACUIIIIIIIIIIIIII

Tanpa Nama berkata...

alhamdulillah... plak dah xd... xd la org cina india dtg menyembah2. kita melayu islam mmg x. diorg? kita sendiri kena akui ada positif negatifnya sesuatu. tetapi lebih kpd negatif. bagus plak tu dah takde.