08 April 2009

Pusat Perjumlahan Awal di Markas PAS Ayer Kuning

Setelah peti undi akan ditutup pada jam 5.00 petang nanti. Proses perjumlahan awal kertas undi akan dilakukan di Markas Tarbiyah Ayer Kuning.

Dijangka seawalnya jam 7 malam, mungkin gambaran keputusan sebenar dapat diketahui oleh penyokong PAS.

Persiapan yang rapi dari Lajnah IT PAS Pusat dengan memasaang 3 skrin utama untuk menampung jumlah kehadiran pengunjung telah dilakukan sejak seawal tadi.

Setelah itu jika keputusan memihak kepada PAS, kita akan berarak ke dewan Majlis Perbandaran Taiping,iaitu tempat penamaan calon untuk mendapatkan pengumuman rasmi dari SPR.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah Ya Tuhan Ku menangkankah hambamu yang gigih berjuang untuk menegak agama mu yang suci ini. Amin ya robbal alamin.

Tanpa Nama berkata...

Tengok berita tengahari.. bila ada cerita tentang kekecohan, penyampai berita mesti mengatakan kekecohan bermula dari penyokong pembangkang (maksudnya Pakatan Rakyat ler tuu..) Orang BN ni semua berakhlak tinggi.. mulia.. beradab sopan ke..??

teluk sera berkata...

Ya Allah - terangilah bulan purnama di seluruh malaysia selepas ini.

Putra IJ80 berkata...

Quote"Tengok berita tengahari.. bila ada cerita tentang kekecohan, penyampai berita mesti mengatakan kekecohan bermula dari penyokong pembangkang (maksudnya Pakatan Rakyat ler tuu..) Orang BN ni semua berakhlak tinggi.. mulia.. beradab sopan ke..??'Unquote

Ko nak risau ape,orang kampong smuer dah tau.
tambah tambah TV 3/4.