11 Mei 2009

Ceramah Isu DUN di Ipoh malam ini

Ceramah Isu terkini DUN Perak dan PPSMI akan diadakan di Surau Taman Meru 2B ,Jelapang jam 9.00 malam ini. Penceramahnya ialah Dato' Seri Nizar Jamaluddin, Cikgu Azmi Hamid, Tan Sri A. Samad Said dan Peguam Hanipa Maidin. Semua di jemput hadir.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

adakan dimana-mana sajer ceramah,,jelaskan kpd rakyat tentang perangai babi sial bn pimpinan najib babi,,,,,,,,,,,saya seorang anggota komando TD,,,bosan dengan sikap bn ni,,,,,,tambah2 dengan rampasan kuasa di perak,,,,,,,,,,,

Tanpa Nama berkata...

yb, malam ni 10/5/2009, ir. nizar n mat sabu akan ceramah kat sg dua. macammana ir nizar nak p 2 tempat dlm satu masa. harap2 ir. nizar jadi p sg dua, kami org penang nak sangat jumpak dia.

TpK berkata...

Antara laporan di The Malasian Insider : “Saya hanya mahu menyampaikan ucapan, jadi hormati ucapan saya apabila saya menyampaikannya. Anda faham? Jika mahu berurusan dengan saya pada masa depan, anda perlu menghormati ucapan saya. Faham?” titah baginda (Raja Dr Nazrin) sambil meminta kedua-duanya memberitahu barisan ADUN pembangkang yang ketika itu berdiri sebagai tanda bantahan, agar duduk supaya upacara boleh diteruskan dengan lancar.

YB, diminta DS Nizar beri penjelasan.

Tanpa Nama berkata...

xde siaran lngsung kut internt k? kami di luar ipoh nk dngar jgak... xdpat pgi sana...

Manickam Nadeson berkata...

Please post some video clips in ur blog.
Tq.

Tanpa Nama berkata...

yb,saya sangat berharap drs nizar dapat berceramah kat batu pahat...teringin saya nak jumpa dia..

ismail,batu pahat

zizi3131 berkata...

buat siaran langsung setiap programe di perak agar seluruh malaysia tahu

Tanpa Nama berkata...

1:55 AM, macam mana TMI boleh dengar apa yang Tuanku bisikkan pada Ir. Nizar? Tidakkah hanya beliau seorang yang dibisikkan...kenyataan TMI tak logik langsung!

gelong gajah berkata...

makluman Tpk di atas ..nak jelas apa yang berlaku persidangan DUN perak baru sila beli HARAKAH terbaru..semua dailog YB nizar dan Tuanku di ceritakan sepenuh nya oleh wartawan.
jelas apa yang Yb Nizar katakan ..sama dgn dgn TMI..tapi sambungan cerita YB nizar bersama Tuanku dalam lif amat menarik...beli harakah jgn tak beli..mmg panas.

Tanpa Nama berkata...

Yb Drs, saya harap YB dapat menyiarkan video ceramah terbaru DS Nizar untuk tontonan kami jauh diperantaun ini. terima kaseh