16 Jun 2009

Hishamuddin Menjawab Soalan Kewajaran Polis Ceroboh Dun Perak

Menteri Dalam Negeri, Hishamuddin memberi jawapan bahawa tindakan polis masuk ke dalam Dewan dengan arahan daro Speaker Ganesan yang kononnya ada kekecohan dalam dewan, yang padanya menyifatkan Speaker yang sah.

Dalam soalan tambahan, penanya soalan asal, DS.Anwar Ibrahim bertanya apa alasan pihak polis mengambil sikap diskriminasi, Menteri Dalam Negeri boleh menjawab tetapi jutaan rakyat menyaksikannya.

Dalam jawapan tambahan, Hishamuddin tetap mempertahankannya, kononnya tindakan polis adalah permintaan dari Speaker dan beliau berkata ambillah tindakan mahkamah kepada kami kalau tidak berpuashati.

Menjawab soalan tambahan dari tangga batu, Hishamuddin mengulangi sekali lagi supaya mengambil tindakan undang-undang jika tidak berpuashati.

9 ulasan:

ismat_yon berkata...

hahahaha...dah abih modai la tu....

Tanpa Nama berkata...

hishamudin ni kurang cerdik orgnya!!
org da lantik ko jd menteri tu, ko jwb sdah lah!!
ko x tahu najib nk main ko!!!
ko tu ampu kuat sngat!!
malu la kwn, ko sbgai mnteri x bole jwb!!
pirah!!!! pondan UMNO!!!!

zackeye berkata...

Mahkamah oh mahkamah. Maseh boleh pakai lagi kah?

Tanpa Nama berkata...

mahkamah kangaroo kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

hishamuddin cakap kosong tanpa fakta .... nak tau dia cakap betul ke tidak senang aje .... kalau mulut berbuih kat tepi bibir maknanya berbohong lah tu ...

Tanpa Nama berkata...

sudahlah pondan!!

kangkalikong berkata...

dia ckp tak guna kpala otak tapi banyak pakai kpala lutut.menteri tahap tadika ni.kalo abis modal,terus tembak jawapan.adoiiii..poning berpusing kena konar2 lagi.

ubatkuat berkata...

ha.ha.ha

Tanpa Nama berkata...

ambik tindakan mahkamah konon. piirah!! mahkamah kome suap, hakim kome pegang, polis, media, tv, wartawan, ape lagi? buang karan saje