15 Oktober 2009

Laporan Polis Terhadap Ganesan

Adun Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim dan Adun Pantai Remis, Nga Kor Ming sedang memberi kenyataan sebelum membuat laporan polis di IPD Ipoh sebentar tadi. Kehadiran mereka bersama rombongan mendapat pengawasan ketat oleh Pihak IPD Ipoh.


4 ulasan:

Tok Pambu berkata...

Sebenarnya kita didalam parti pembangkang disifatkan seperti timun dengan durian sahaja.
Menggolek kena kalau digolek lagi kena teruk.

Kita mesti perkuatkan lagi ceramah dan kempen di semua ceruk rantau Malaysia ini supaya menambah kuatkan lagi sokongan terhadap Pakatan Rakyat.

Kuda Perang berkata...

Nak kata kalau kita menggolek kena lagi teruk tak jugak, bayangkan kalau durian dah jadi tempoyak, lunyai kalau kita golek betul2.

Pihak PR mesti meningkatkan kualiti penyampaian maklumat dan juga cara pendekatan politik.

Ada sesetengah pihak melabelkan PR lebih banyak menjalankan kempen politik kebencian. Kata mereka ini sedikit sebanyak ada kesan juga kepada penyokong2 dan bakal2 penyokong, dikatakan kesannya mereka menjauhi PR.

Tidak diketahui sejauh mana kebenarannya kerana melalui pengamatan saya sendiri rakyat umum menjadi benci sendiri terhadap segala keburukan dan kemusnahan yang dilakukan oleh mereka2 yang haprak tak kira dari BeEND ataupun PR..

Guru Tajwid berkata...

Assalamualaikum,

Betul tu.Segala langkah perlu dilakukan oleh kita dalam berhadapan dengan BN yang telah mempergunakan semua jentera kerajaan dan media.

jebat baru berkata...

salam..walau apa pun...ALLAH tetap bersama org yg menegakkn kebenaran...insyaalah..takbir!!!..