01 Februari 2011

Kami perihatin, hulurkan bantuan anda.


27 Safar 1432H.
Abu Adham.

MELAKA - Seorang Imam dari Masjid al-Amin, Jamaluddin Bin Jam Jam telah dimasukkan ke hospital Melaka Medical Center kerana mengalami ketumbuhan di pundi kencing. Beliau berasal dari DUN Semanggol, Perak telah mendapatkan rawatan dihospital tersebut hampir sebulan yang lalu.

Beliau bertugas di masjid selama 28 tahun sebagai seorang Imam Masjid al-Amin dan juga merupakan pengundi di DUN Semanggol dengan pendapatan RM750 sebulan dan masih mempunyai tanggungan yang besar memandangkan anak-anak beliau masih menuntut di IPT.

Penyakit yang dihidapinya adalah ketumbuhan di dalam pundi kencing yang mana memerlukan pembedahan yang segera bagi menyelamatkan nyawa beliau untuk melancarkan proses saluran air kencing serta kos untuk pembedahan.

Saluran kencing terpaksa dipotong dan disalurkan keluar menggunakan bongkah takungan najis sepanjang hayat sebagai alternatif.

Mohon dipertimbangkan untuk bantuan dan juga bantuan bagi meringan beban yang ditanggung oleh beliau untuk menyara keluarga serta anaknya yang masih belajar.

Kepada sesiapa yang ingin membantu dan memberi sumbangan bolehlah menghubungi di talian 012-5776491.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamu'alaikum w.bh,Saya hanya mampu mendoakan untuk beliau "Allah humma Ya Allah,segala kesakitan dan kesembuhan di tanganMu,kenikmatan dan azab juga ditanganMu,Wahai Tuhan yang melapaskan hamba2Nya yang didalam kesempitan.kesulitan kesakitan dan menderita,lepaskanlah hambaMu yang lemah lagi tidak berdaya ini dengan rahmat,ihsan dengan Qudrat IradatMu Ya Allah..Amin.Amin.Amin YaRabbal 'Alamin..."Semoga Tuan Imam disembuhkan Allah hendaknya.Amin.