15 Ogos 2011

[Sidang DUN Perak] 10:43 Pagi: Sidang Media Membantah Pergantunggang

15 Ramadhan 1432H. [MOD] -


Saya baru memberikan kenyataan media membantah saya dihalang untuk masuk dewan sekitar jam 9.55 pagi tadi 5 minit sebelum sidang bermula.

Dewan sedang hangat bersidang pada hari dengan isu penyelewengan yang dilakukan oleh kerajaan BN perak mengenai projek Teluk Rubiah, Manjung.

Saya menyatakan rasa kesal, dukacita dan rasa terkilan apabila saya dihalang masuk dewan oleh dua orang pegawai SUK dengan mereka menunjukkan surat yang juga dihantar kepada saya sekitar sebelum yang lepas.

Saya bertegas datang ke dewan pada hari ini dengan anggapan dan menegaskan pengantungan ke atas saya adalah tidak sah dan melanggar peraturan yang sedia ada.

Oleh itu saya tetap datang dan cuba untuk masuk bersidang sebagai memenuhi amanah sebagai seorang ADUN Perak.

Tiada ulasan: