21 November 2011

Pemuda PAS Perak kumpul dana PRU13

25 Zulhijjah 1432H. [MOD] -

IPOH, 21 Nov: Dewan Pemuda PAS Negeri Perak akan melancarkan Tabung Dana Khas bersempena Himpunan Pemuda PAS Perak (Hempap) 2011 bagi persediaan Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13.

Bendaharinya, Mohd Fakhrulrazi Mohd Mokhtar berkata, Hempap kali ini adalah persediaan terakhir bagi semua ahli Pemuda PAS Perak untuk pecutan terakhir bagi mempersiapkan jentera pilihan raya bagi menghadapi PRU13 nanti.

“Untuk berhadapan dengan Pemuda Barisan Nasional (BN) Negeri Perak khasnya dan BN Perak amnya memerlukan persediaan rapi daripada semua aspek keperluan,” ujarnya dalam satu kenyataan di sini.

Ini, katanya termasuk semangat petugas ahli Pemuda PAS, faktor kewangan, kemahiran bekerja secara tersusun dan sebagainya.

“Dan Hempap ini sebagai pencetus persediaan tersebut dan kami akan memastikan seluruh kekuatan akan dimaksimakan bagi mencapai kemenangan pada PRU 13 kelak,” katanya.

Justeru, pihaknya berharap bagi rakyat negeri ini atau pengundi yang berada di luar Perak yang ingin bersama himpunan itu amat dialu-alukan, malah yang ingin turut menyumbang bagi tujuan tabung dana khas itu juga amat dialu-alukan.

Pemuda PAS Peraktelah membuka tabung dana khas tersebut atas nama ‘Perak Care’ 558015001720 (Maybank) bagi yang ingin memberikan sumbangan.

Harakah Daily

Tiada ulasan: