02 November 2012

Pemuda PULAI Siap Untuk Menghadapi PRU13

Foto17 Zulhijjah 1433H. [MOD] -


Kempas – Satu majlis santai perjumpaan adik beradik Pemuda PAS Kawasan Pulai bersama KAMP telah berjaya diadakan malam tadi. Majlis yang dihadiri bersama oleh ketua-ketua pemuda cawangan & kawasan masing-masing di sekitar Kempas, Kampung Pasir & Taman Perling berlangsung harmoni dengan penuh semangat ukhuwah serta bersiap untuk turun ke medan perjuangan Jihad Fisabilillah.

Program yang bermula pada jam 9.30 malam tadi dihadiri oleh barisan kepimpinan tertinggi Dewan Pemuda PAS Kawasan Pulai (DP3) bersama Kumpulan Anak Muda Pulai (KAMP) bertujuan menubuhkan sekreteriat Unit Amal peringkat parlimen Pulai bagi memantau & mendepani setiap program yang dilangsungkan di sini sebagai sebuah unit keselamatan & membantu memelihara keamanan program yang dijalankan.

Selain daripada itu, pelbagai program & aktiviti anak muda juga turut dirancang dalam tempoh masa terdekat ini sebelum berlangsungnya PRU ke-13, sebagai langkah persediaan mental & fizikal mereka untuk melangkah ke medan juang yang sebenar. Program yang bakal diadakan pada bulan Disember itu, diharapkan dapat menjadi pemangkin kepada kebangkitan anak muda di Pulai yang dahagakan kebenaran & cahaya perjuangan Islam.

Semakin ramai yang mahu bersama dalam perjuangan ini yang sekaligus membuktikan bahawa Islam semakin mekar di Pulai & menampakkan tanda-tanda kemenangan yang semakin jelas. Semoga perjuangan anak-anak muda Pulai ini mendapat kejayaan di dunia & akhirat, InsyaALLAH. Kepada mereka yang berminat untuk bersama Pulai, penyertaan anda sentiasa dialu-alukan. Hubungi kami di talian 012-7781046 @ 013-7349978 untuk sebarang pertanyaan & makluman lanjut.

RAKYAT DI PULAI MAHUKAN PERUBAHAN!

Tiada ulasan: