22 Februari 2009

Nizar ; Beri sumbangan untuk selamatkan Perak.

IPOH, 21 Feb.:-Tolong sebarkan maklumat kepada orang ramai, dengan sms, email,talipon dan sebagainya. " Saudara wajib talipon kepada saudara yang UMNO dan beri penjelasan yang sebenarnya." jels YAB DS. Menteri Besar Perak, Ir. Muhammad Nizar jamaluddin dalam majlis kesyukuran sempena perpindahan keluar dari kediaman rasmi MB di sini.

Ir. Nizar juga menyeru supaya semua memberi sumbangan untuk menyelamatkan Kerajaan Negeri Perak Pakatan Rakyat.

Pada kesempatan itu beliau juga mendedahkan seorang Sultan di sebuah negeri yang dirahsiakan, menyatakan tindakan yang dilakukan di Perak adalah "gopoh".

"Ternyata BN gopoh, 5 Februari suruh saya letak jawatan, 6 hb sudah angkat sumpah." Kata Nizar.

10 ulasan:

Budak Perak berkata...

g0p0h,gel0j0h,kelam kabut cm ribut puak2 umn0 ni.

Tanpa Nama berkata...

Seluruh rakyat mendoakan semoga YAB Ir. diberi kekuatan untuk terus menjadi pembela rakyat, insya allah allah akan angkat martabatnya sebagai pemimpin yang berkualiti. amin

Tanpa Nama berkata...

Allah akan sentiasa bersama org yang benaar dan org yang sabar..........InsyaAllah
DS Nizar akan jadi satu Icon Islam di mata dunia...Takbir!!!!

Tanpa Nama berkata...

Salam YB,

saya adalah antara anak perak yg berada di Ibu Negara yg mengikut perkembangan yang berlaku di Perak.... memang kami berasa dukacita dan geram terhadap UMNO yang menjadi punca keadaan ini berlaku.
jadi saya cadangkan supaya satu standard letter yang menerangkan isu-isu dan keadaan sebenar dikeluarkan dan ditandatangan oleh MB Nizar kepada semua rakyat perak. Surat ini boleh diposkan oleh kami yg berada di ibu kota kepada saudara mara dan rakan2 di kampung supaya mereka dapat maklumat sebenar terutamanya bagi orang2 kampung di Parlimen Bukit Gantang untuk kempen PRK nanti.

Tanpa Nama berkata...

setuju cadangan anak trong... maklumat mesti sampai walau ke ceruk mana sekalipun. sebarkan maklumat melalui surat, makalah, CD, kaset dsb. ayuh!

Tanpa Nama berkata...

UMNO/BN memang la buat kerja gelojoh, gopoh-gapah, langgar undang-undang, nak cepat,....dan macam-macam yang busuk dan keji ada pd UMNO/BN...mereka cukup keji dan hina dp seekor BABI...pada mereka undang-undang hanya digunakan utk membelasah rakyat...mereka kebal undang-undang melebihi raja..mereka meletakkan undang-undang dibontot mereka....seekor babi lebih mulia dpd UMNO ...

Tanpa Nama berkata...

ATTA ANNI MINALLAH WAL AJALAH MINASYAITAN...
berhati2/waspada daripada ALLAH dan bergopoh gapah itu dari syaitan!
wallahua'lam

Tanpa Nama berkata...

hampa ni pun satu semua tak betui, hampa je betui, ingatlah wahai manusia ooi rukun iman ada 6 bukan 5, jadi terima lah segala yang telah ditentukan oleh ALLAH tentu ada hikmahnya. Qada dan Qadar kan rukun islam, hampa ni belajaq mana teruk sangat, aku ni bukan sokong umno sangat, tapi pas ni saja bagi orang meluat dan benci, pasai hampa buat semua betui, orang lain salah mana punya undang-undang hampa pakai. piraahhhh.

Tanpa Nama berkata...

tuan piraahhhh... Qada dan Qadar tu Rukun Iman
lah BUKAN Rukun Islam. Nak komen tu biaQ betui sikit... tu lah dok dlm UMNO lama sangat kan dah mereng!

Power Renjis berkata...

hihi..undi dan backup umno pon dapat malu tak pasal2..ha3..tu la..lain kali pikir2 sikit..tengok orang umno kat klatan tu..time ade kematian baru sibuk cari orang2 pas..nak urus jenazah punya pasal..ambik iktibar la ya