14 April 2009

ADUN Titi Serong bagi sokongan kepada kes Kuala Kangsar.


ADUN Titi Serong bergambar bersama dengan 2 orang OKT kes perhimpunan Kuala Kangsar 6 Februari 2009, kopiah putih paling kanan dan kiri selepas perbicaraan ditangguh kepada 29 April akan datang.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Steady YB

Tanpa Nama berkata...

Bravo Drs! Willing to share your shoulders to lean during the hard times faced by the grassroots.Gracias YB. Nona Ratana Chulaborn.

Tanpa Nama berkata...

Begitulah ukhuwwah sesama jemaah. Tapi apabila diberitahu kepada pimpinan tertentu, mereka tanya, " Apa pentingnya saya ke sana (mahkamah Kuala Kangsar)? "
Hanya apabila diarah oleh Ketua Dewan Pemuda Pusat, baru 'mengempor' (kelam kabut) datang jenguk.....

Idham Lim (林川興) berkata...

saya hadir atas kapisiti mewakili teman-teman adun PR yang lain dan tidak tahu menahu dengan arahan spt saudara maklumkan.

Tanpa Nama berkata...

YB, komen itu bukan ditujukan kepada YB atau Adun tetapi pimpinan dalam Badan Perhubungan Negeri Perak. Pada YB, syabas atas ukhuwwah dan keprihatinan yang YB tunjukkan.

Idham Lim (林川興) berkata...

terima kasih dengan penjelasan anta, ana pun tak kisah sangat, yang penting ukhuwah antara kita yang paling utama.

Tanpa Nama berkata...

YB, ahli PAS Kuala Kangsar memang tahu sangat hati budi YB sebab hubungan antara kita sudah terjalin sekian lama. Saya masih ingat lagi pengisian yang YB beri di Surau Muhammadiah, Bukit Chandan sebelum YB berangkat menyambung pelajaran ke China. YB cerita bagaimana kakak angkat YB pernah mendoakan supaya Allah Ta'ala memberi taufiq dan hidayah kepada YB. YB juga bertanya sama ada kami pernah mendoakan perkara yang sama untuk rakan-rakan baik yang bukan Islam. Masih ingat lagi... Dan terbaru sebelum krisis Perak, YB telah datang ke sini lagi untuk program-program ajuran Sekretariat/Unit Sekretariat.