16 Mei 2009

Selamat Hari Guru

Kepada semua warga pendidik di seluruh negara khususnya yang melayari Blog ini,kami seluruh kakitangan Pejabat ADUN Titi Serong serta WM Blog Cina Islam mengucapkan "SELAMAT HARI GURU".

Semuga Allah SWT merahmati segala jasa dan pengorbanan untuk mendidik anak bangsa menjadi insan yang berilmu dan beramal.


20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tanpa guru siapalah kita semua.., kepada semua yang terlibat dalam bidang perguruan tidak kira guru2 kerajaan, sekolah agama rakyat, pondok2 pengajian agama.., dan lain2 .., selamat hari guru diucapkan.

buat guru2 semasa di sekolah menengah islam abim, tg mas, jln pengkalan chepa.., terutamanya buat ustaz latif, ustaz wahab dan ustaz hasbi...terimakasih atas tunjuk ajar dan doa kalian.

Tanpa Nama berkata...

Guru pembina negara bangsa...

Tanpa Nama berkata...

selamat hari guru terutama guru sek men tmn tasek ampang 1991

sayaseekorarnab berkata...

terima kasih yb..
mga amanah ini dapat dijalankan sebaik mungkin, insya-Allah..

Tanpa Nama berkata...

Great teachers are gems we keep in our heart. In time of doubt and uncertainty we take them out and are comforted by the gems' warmth of kindness - Adun Serting

cikgu mrsismail berkata...

ahlan wa sahlan...saya juga mngmbil kesmptn ini mngucpkn slmt ari guru kps bekas guru2, rakan sprjuangan yg jadi guru..utk kita brsama slmt ari guru, moga Allah mmberi kekuatan semangat utk terus mendidik dgn cara yg trbaik..

Tanpa Nama berkata...

Dengan ini saya juga ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada guru-guru yang pernah dan tidak jemu jemu mendidik dan membentuk daku menjadi seorang insan yang berguna.
Guru guru dari Sek Men Keb (A) Falahian dan Kolej Islan Sultan Alam Shah.

Tanpa Nama berkata...

salam . selamat hari guru untuk semua..

Gedung Akal berkata...

Tuan,
Pengalaman & alam luas juga adalah guru. Merasai denyut nadi rakyat, mendahulukan rakyat, perlukan guru. Manakala guru itu mestilah benar dan betul ilmunya, tulus hati dan kaya akal budinya.
Jika tidak jadilah kau anak yang kepalang ajar.
Dapatkah kau rasai denyut nadi rakyat andai bergurukan nafsu dan syaitan?

Guru Tingkat 6 berkata...

Guru pembina Insan bertaqwa.....bukan guru pembina negara bangsat !.....

Tanpa Nama berkata...

salam.........

Bdk Sik berkata...

salam...

Bdk Sik berkata...

salam..

Tanpa Nama berkata...

salam..

Tanpa Nama berkata...

kita semua adalah guru kerana semua orang mengajar dan menyampaikan ilmu tidak kira di mana kita berada, apa kedudukan kita.
Saya ingin mengucapkan selamat hari guru kepada semua cikgu aku yang mengajar sk ayo tawo,SMK Anderson, maktab p.pinang,oum,dan semua rakan guru semua.

Guru pembina negara yang di rahmati Allah....

Bdk Sik berkata...

Salam...Bro da cete baru ke.

Dr Zhof berkata...

Selamat Hari Guru buat semua pendidik Sek Men Keb Panglima Bukit Gantang Parit Buntar... Semoga Allah membalas keikhlasan anda dengan ganjaran yang besar....AMIN.....

anaz berkata...

Salam,

Saya nak ucapakan SELAMAT HARI GURU khas buat semua gurux2 yg pernah mengajar saya di Sek Keb Kedai 4 haji Ramli(1985-1990), Sek Men Panglima Bukit Gantang(1991-1993), Sek Men teknik Ipoh(1994-1995) dan UTMKL DDP-03(1996-1999) dan semoga beroleh ganjaran pahala yang besar atas keikhlasan mendidik kami sehingga berjaya kehari ini. Semoga kalian terus diberikan ketabahan dalam mengharungi kerjaya yg mulia ini.

nazri/anas anak jati kg. parit 310

Abud berkata...

guru2 kena tgk cerita Laskar Pelangi untuk pengajaran bersama bagus untuk mereka yang bergelar pendidik

ismail gerik berkata...

selamat hari guru kepada semua yang bergelar cikgu.....