14 Julai 2009

PERBODOH RAKYAT - HARTA KERAJAAN UNTUK KEMPEN PARTI

Email Oleh : by PASs
oleh Mohd Zaki Yaman
bypass308.blogspot.com


gua makin dekat hari buang undi MU, makin semangat menaip, tambahan pula bos gua Fauzi Irwan Shah tengah sibuk buat tinjauan di MU. kebetulan bos gua pun sama nama dengan calon Pas tu...Abe Uji...hehehe....berkaliber beb. (saja puji supaya garapan gua dia tak bakul sampahkan...bodek jugaklah kiranya kan.)

entri ni gua saja nak main gambar...gua ambik dari blog-blog yang sempat gua jangkau...minta halal je lah no....

gambar menceritakan segalanya, rakyat kena pikiaq betoi-betoi, sapa yang dok perabih duit kita, dah lah pakai macam duit mak bapak depa, gua minta sedekah sesen dua buat tambang turun kempen di MU pun takdak sapa nak kasi...

gambar menceritakan segalanya, rakyat kena pikiaq betoi-betoi, sapa yang dok perabih duit kita, dah lah pakai macam duit mak bapak depa, gua minta sedekah sesen dua buat tambang turun kempen di MU pun takdak sapa nak kasi...

depa turun kempen pakai heli, sekolah jadi tempat ceramah, pasukan keselamatan jadi senjata, habis dikerah media perdana masuk buat liputan secara bersiri (habuk pun tarak pasal pembangkang, asyik kebaikan dia je), rtm, tv3 masuk buat liputan siap dengan 1001 jenis kelengkapan...tu tak kira lagi duit perabih sewa rumah berharga RM7,000 untuk 2 minggu.

yang kementerian Aziz satar pula turut sibuk buat program merakyatkan budaya, wahawah..hiburan rakyat siap dengan makan free secara besar-besaran. kembangkan budaya memang gua sokong, tapi tujuan lu buat tu bukan untuk rakyat...lu buat kerana kepentingan politik untuk menangkan calon UMNO...patutnya duit rakyat tu lu pakai juga buat dikir barat untuk ceramah calon Pas...sama-sama pakailah....ini lu hantam sorang.

gua bukan berkempen atau nak longkangkan cara lu orang berkempen, tapi nampak sangat habis semua jentera kerajaan lu angkut buat harta sendiri...kalau lu menang, tak sohorlah...tapi kalau si Uji menang...besar kemaluan lu....rakyat sudah tentu tunggu masa rejam lu semua termasuk tuan menteri pada pilihan raya umum...lu tak percaya gua mulut masin? lu tanya sama Cikgu Rahim gua asal mana...budak sabak...masin air laut beb.

tengok je album kenangan nih....


Betapa punya kelas sistem bunyi depa, siap dengan lampu liplap...berapa reganya..alah bayar apa..kerajaan bayar ma.


Lu tak hadir memang rugi, ada hiburan ada jamuan rakyat.Yang penting ada tuan menteri Datuk Seri Utama, Aziz satar.


ni kenderaan bapak lu beli ka???lu buat liputan untuk parti bukan kerajaan lu tau tak???

3 ulasan:

Suhaimi Said berkata...

Amat diharapkan supaya PAS dan PR buat semua laporan polis mengenai tindakan rasuah oleh BN dan salahguna kuasa didalam Pilihanraya Kecil Manek Urai. BN terkenal dgn tindakan anti-demokrasi dan mereka ingat mereka boleh lepas dengan rasuah dan salahguna kuasa.

Tanpa Nama berkata...

sokong suhaimi said...

Nokia E 90 berkata...

staff JASA punch kad kat pokok getah di MU hampir sebulan....nak no ic pon boleh bagi