28 Oktober 2009

TERKINI 7.00 AM Doakan keselamatan untuk kami semua ADUN PR.

Hari yang ditunggu sudah pun tiba, beberapa jam lagi sidang DUN Perak akan berlangsung dalam keadaan krisis erlembagaan di Perak semakin kusut. kedudukan Ganesan sebagai speaker haran terang lagi bersuluh dan bukti yng kuat dia tidak layak berada disitu apa lagi untuk mengendalikan sidang meluluskan bajet wang rakyat.

Sidang haram untuk meluluskan bajet haram dihadapan speaker haran oleh kerajaan haram. itulah kalimat yang selayaknya bagi sidang jari. namun kami ada harga diri dan maruah dan akan hadir sidang atas panggilan speaker yang sah V.Sivakumar. segala persiapan telah dilakukan oleh semua pihak, semuga perjuangan 28 Okt membuktikan krisis politik diperak semakin kusut daan bercelaru, lalu tidak ada langkah yang terbaik melainkan dibubarkan DUN Perak dan rakyat diberi peluang untuk mengundi sekali lagi. berikan hak ini kepada rakyat barulah kemelut ini akan berakhir.


.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semua makhluk di muka bumi menyokong tindakan anda.. teruskan perjuangan, biarkan kami berdoa untuk kalian.. Allahu Akbar..

Tanpa Nama berkata...

semoga Allah merahmati kalian dan generasi akan datang akan mengenang jasa-jasa yang telah kalian curahkan..ameen Ya Rabb!!

pelangi perak berkata...

Rakyat Perak menanti dengan penuh debaran apakah yang akan terjadi pada hari ini.

Kami doakan semoga seluruh ADUN PR selamat dan akan meneruskan perjuangan menentang kebatilan dan menegakkan kebenaran dan keadilan

hafizzuddin berkata...

Kami sentiasa berdiri teguh menyokong perjuangan ADUN2 PR, Selamat berjuang sehingga mencapai matlamatnya. BUBAR, BUBAR! BUBAR DUN, BUBAR, BUBAR! DUN PERAK! TAKBIR!

Tanpa Nama berkata...

sekalian rakyat perak menanti dgn penuh debar apa yang bakal terjadi hari ini..moga allah memelihara kalian 28 orang adun2 PR yang kami pilih menjadi kerajaan..buat raja kami patik sekalian rakyat dengan hinanya memohon Tuanku memperkenankan pembubaran DUn bagi menyelesaikan Krisis pentadbiran negeri perak yang amat kami cintai ini