18 Disember 2009

PENEMUAN BARU - SUNGAI DIBAWAH LAUTAN

Email : Zamri keciks

Jika anda seorang penyelam, maka anda harus mengunjungi Cenote Angelita, Meksiko. Disana ada sebuah gua. Jika anda menyelam sampai kedalaman 30 meter, airnya air segar (tawar), namun jika anda menyelam sampai kedalaman lebih dari 60 meter, airnya menjadi air masin, lalu anda dapat melihat sebuah "sungai" di dasarnya, lengkap dengan pohon dan daun daunan.




Namun pengkaji mengatakan, itu bukanlah sungai biasa, itu adalah lapisan hidrogen sulfida, namun nampak seperti sungai... luar biasa bukan? Lihatlah betapa hebatnya ciptaan Allah s.w.t.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MAHA SUCI ALLAH PENCIPTA SEKALIAN ALAM DAN IALAH YG MENCIPTA DAN MENTADBIR SELURUH ALAM INI

ninja97 berkata...

lihatlah..semakin hari semakin banyak yang telah kitta jumpai..segalanya menunjukkan keagungan Allah Ta'ala..dengan kejadian ini marilah kita bersama-sama memuhasabah diri kita kembali..

Cikgu Adham berkata...

slm.. Maha Suci Allah... sungguh Luas Ilmu allah yang belum kita teroka

Tanpa Nama berkata...

KA2.
Lagi maju sains,ia semakin menampak bahawa Allah itu benar.Al-Quran itu kalam yang mukjis iaitu alquran itu mukjizat.Lagi sehari ke sehari, manusia dapat mengeluarkan maklumat rahsia yang baru dari alquran.Apa saja penemuan baru oleh ahli sains, udah tercatit. Apabila semua isi alquran telah dijumpai dan dikeluarkan, maka tibalah hari qiamat.Buat masa ini banyak lagi rahsia alquran belum dapat di keluarkan oleh manusia. Sayang nya manusia masih buta mata hatinya.Mata lendir sahaja yang celik.Dia tidak mengaitkan apa yang dijumpai oleh ahli sains dengan alquran.Alquran telah mendahului mereka.Perkara sepatutnya tidak pelik kerana dunia ini hak Allah! Dia yang menciptanya! Apakah kamu tidak berfikir hai manusia! Terutama yang islam!Di dunia ini, kita tak boleh buat suka hati sebab dunia milik Allah.Kita kena ikut sperti mana kehendak Allah.Bagitulah sepatutnya wahai kerajaan malaysia, kita kena ikut sepertimana yang Allah hendak dalam alquran dan hadis nabi Mohd saw.Jika tidak masuk neraka lah
jawabnya!Bila sampai akhirat kita tak boleh balik ke dunia untuk baiki! Sementara kita masih lagi di dunia kita boleh baiki.Tolonglah wahai mufti2.Nasihatkan kerajaan malaysia ni.Tuan bertanggung jawab di akhirat! Jangan kira nak jaga pangkat dan gaji sahaja!Kalau tidak kamu sesat di dalam cahaya yang terang.Jika tidak di akhirat nanti, pemerintah malaysia ini akan berkata, Mufti2 ini yang tak memberi tahu dan memberikan nasihat!Mereka berlepas tangan!Ingatlah amaran Allah ini!