22 Disember 2009

Runtuh lagi .....

5 Muharram 1431

Keadaan penghadang cahaya (awning) sebuah stesen bas yang dalam pembinaan yang runtuh di Hulu Terengganu, hari ini. Dalam kejadian pada kira-kira 3 petang itu panel penyambung penghadang cahaya tersebut dipercayai tercabut menyebabkan empat pekerja termasuk tiga warga Bangladesh cedera. Kejadian ini menjadikannya ianya yang ke empat seumpamanya di Terengganu selepas sekolah, stadium dan juga masjid runtuh sebelum ini.--fotoBERNAMA

2 ulasan:

Abdullah Ngah berkata...

persidangan dewan undangan negari Terengganu yang berlangsung menjadi panas.

Panas, kerana tidak pernah berlaku dalam sejarah Bn memerintah Terengganu wakil kerajaan YB BN serang menteri Besar (bosnya) begitu teruk sekali.

Serangan yang dilakukan itu berkaitan dengan projek yang dilaksanakan oleh kerajaan. Tidak termasuk pasal dewan sekolah runtuh, Stadium runtuh, masjid runtuh dan setesen bas runtuh.

Tidak kerana itu. Tapi atas sebab projek yang dikatakan telah dilaksanakan tetapi tidak ada projek pun.

YB BN tidak kesah sangat pasal runtuh itu dan runtuh ini, asalkan mereka dapat projek dan dapat kumpul harta.

atas sebab itulah YB Alias Abdullah Adun Alor limbat kata pada BOSnya "pelawak" (bohong) dan disokong oleh rakan rakannya.

Tidak pernah berlaku sebelum ini. Malahan hampir semua YB BN ampu bosnya. tetapi kini nampanknya YB BN dan mula kutuk Bosnya dan bertindak macam YB PAS Pula.

Tanpa Nama berkata...

ingatlah dosa pahala wahai pemimpin umno walaupun berebut-rebut hendak projek.....semua itu akan dipersoalkan di sisi Allah!!!!!!!!