05 Ogos 2010

SRJK (T) terima sumbangan kerajaan negeri

23 Syaaban 1431 H
Oleh: Kamarina

KLANG, 3 Ogos: Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Pembangunan Modal Insan Negeri Selangor, Dr Halimah Ali menyampaikan sumbangan bagi pihak kerajaan negeri kepada SRJK (Tamil) Tepi Sungai, di sini pagi ini.

Sumbangan yang berjumlah RM18,600 itu dalam bentuk dua buah pendingin hawa, sebuah mesin fotostat dan lapan buah meja makan diberikan rentetan lawatan beliau ke sekolah itu pada Jun lalu.

Penyerahan peralatan sekolah itu diterima oleh Guru Penolong Kanan Hal Ehwal Murid, P Vijayaletchumi dan Yang Dipertua PIBG, R Chandran. Turut sama dalam majlis tersebut ialah pegawai Pejabat Dun Selat Klang, Ketua Kampung Sungai Udang dan Ahli Majlis MPK, Deepakaran.

Dr Halimah juga meninjau sekitar kawasan sekolah bagi mengetahui masalah yang dihadapi di samping bermesra dengan para pelajar.

Ketika berucap pada majlis penyeraha itu, beliau yang juga Adun Selat Klang menyeru hadirin supaya mengutamakan ilmu dan melibatkan diri menulis dalam buku mega gerakan menulis perdana Selangor bagaimana menjadikan negeri ini sebagai negeri yang maju, sejahtera, berkebajikan dan idaman.

Harakahdaily/->

Tiada ulasan: