06 Julai 2011

Hisham: BERSIH masih haram

4 Syaaban 1432H. [MOD] -

Walaupun telah mengadap Yang Di-Pertuan Agong semalam, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata, BERSIH 2.0 masih sebuah perhimpunan haram.

"Ia masih lagi diharamkan. Tiada sesiapa mengatasi undang-undang. Hanya bila berjumpa dengan Tuanku tidak bermaksud ia halal," katanya.

Beliau juga berkata, pengharaman gabungan NGO itu sebelum ini dibuat dengan mengambil kira pelbagai aspek, termasuk atas nasihat peguam negara.

malaysiakini/-

4 ulasan:

otaklunyai berkata...

Ini memang spesis kurang ajar... puak2 ni kalau tak ikut kehendak nafsu mereka, diaorang mula buat perangai kurang ajar.. dgn hukum Allah pun puak2 laknat ni tak heran, apatah lagi dgn manusia...

Tanpa Nama berkata...

peguam negara....h aha ha ha,,,peguam negara yang tuttttt tu h ehhahahah

Tanpa Nama berkata...

Bukan bersih yang masih haram...sepatutnya umno/bn patut sudah lama diharamkan kerana melanggar amalan demokrasi dan perlembagaan negara.Ini parti yang tidak bertamadun kerana memerintah secara kuku besi dan menidakkan hak rakyat untuk menuntut amalan demokrasi yang adil dan bersih. Kemenangan mereka dalam pilihan raya sepatutnya diisytiharkan tidak sah kerana melanggar amalan demokrasi. Percayalah...mereka tidak akan dapat bertahan lebih lama kerana manusia makin ditekan dan makin diperbodohkan semakin membuak-buak kemarahan dan kebencian terhadap umno/bn. Pergi jahanam unmo/bn kerana membuatkan kebanyakan rakyat tidak senang dan merampas hak demokrasi rakyat...!!!

JURAGAN berkata...

AKU SETIAP KALI TERPANDANG MUKA HISHAM KAT TV..AKU PASTI LUDAH PADA WAJAHNYA...WALAU PUN YG KENA IALAH PADA SCREEN TV AKU...TAPI ITULAH SIFAT KEBENCIAN AKU PADA HISHAM LAKNTULLAH NI YG SUNGGUH MELUAP2....