09 Mac 2009

Sejuta klik : Insya Allah pada hari ini.

Pada 25 Ogos 2007, pada ja 5.35 pagi setelah waktu subuh waktu China di wilayah Su Zhou China blog ini saya mulai dengan sedikit ucapan untuk kita imbau kembali.

Tanpa idea yang banyak saya menulis sebegini :-

Bermula dengan usaha yang sedikit ini doakan ianya akan memberi manfaat untuk teman-teman yang membaca blog ini di masa akan datang.

Doa dan harapan semuga usaha dakwah dan menegakkan keadilan dengan kalimah jihad yang tidak akan padam hingga hari kiamat, Islam pasti akan menang


Pada hari ini dengan izin Allah jua, blog kesayangan anda ini terus diberikan sokongan dan dokongan sebagai salah satu blog yang boleh memberi sedikit maklumat dan ilmu walaupun tidak sebaik mana.

Sejuta klik akan sampai pada hari ini sejak ia bermula dari angka kosong pada subuh dia dimulai.

10 ulasan:

albanjari berkata...

salam YB,
Tahniah dari wak kerana capaian klik ke 1 JUTA.InsyaAllah, lepas Isyak ni capai la tu! Takbirr !!

Wak hari ni, gantung blog 1 hari, wakakaaka..bengang semalam tak habis la YB!

Tahniah dari wak,
alBanjari Online

Tanpa Nama berkata...

Tahniah dari saya juga buat YB ustaz...... semenjak tercetusnya rompakkan kuasa diPerak saya sentiasa menunggu perkembangan dinegeri tempat saya dilahir dan dibesarkan ini.... setiap i jam saya akan buka blog YB ustaz utk info terkini dan menambah ilmu agama. so far, inilah blog kesayangan saya...TERIMA KASIH.

Tanpa Nama berkata...

syukur tahniah yb teruskan update saya buka setiap jam

Tanpa Nama berkata...

nak tanya YB ustaz,klik yg kesejuta tu apa hadiah nya? .... melancung ketiti serong pun ok juga kah.kah.kah..

Tanpa Nama berkata...

Tahniah YB ustaz kerana capaian klik ke 1 juta. Lawan tetap lawan. Kalau tak menang sekarang saya akan tunggu sehingga ke pilihanraya ke 13. Aku nak tengok kau mampus AmeNO

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,

Tahniah buat YB ustaz Idham. Semoga Allah swt memberkati perjuangan ustaz untuk islam & untuk menuntuk keadilan untuk rakyat khususnya di Perak.

Takbir

Tanpa Nama berkata...

Drs,Semoga ALlah melindungi dan memberkati YB sefamili,Usaha murni pasti diganjari Illahi.Mengilmukan tamu dgn tazkirah dan informasi. Kepada Tamu yg kesejuta..Seputih salam sewangi frangipani... Nona Ratana Chulaborn

zuhairy berkata...

tahniah YB!

Susah jugak nak dapat sampai sejuta klik ni..Semoga usaha berdakwah melalui blog ni dikira sebagai amal.

Ahmad Azhar Wagiran berkata...

Tahniah cina islam

smash berkata...

Tahniah ustaz semoga Allah S.W.T bersama orang yang benar.