19 Mei 2009

Ceramah di Tanah Merah Kelantan

Drs. Khalil Idham Lim menyampaikan ceramah Isu Perak di Tanah Merah Kelantan pada 14 Mei yang Lepas. Berceramah bersama beliau ialah Ketua Penerangan PAS Kelantan, YB. Ahmad Baihaki dan Timbalan Ketua Kelab Penyokong PAS Malaysia, Sdr. Suryanarayanan. Ceramah dalam keadaan selepas hujan lebat itu tetap mendapat perhatian dari penduduk setempat.

Eload System- Topup Kredit Serendah RM3.00 serendah RM3


Hadir sama Exco Kerajaan Negeri Kelantan, YB.Abdul Fatah Mahmud

YB. Baihaki sedang menyampaikan ceramahnya.


6 ulasan:

mekjah berkata...

Salam YB, semoga perjuangan menegak ISLAM diberkati ALLAH swt...PAS sokmo

Unknown berkata...

Salam YB..

Saya cuma nk tanya,betul ka apa yg para blogges perkatakan ttg hari ini ada berita tergempar dr istana tentang pembubaran DUN Perak..Tlg YB ulaskan..

Apapun doa saya semoga YB sentiasa dirahmati ALLAH selalu..Teruskan perjuangan yg murni ini..

WaniBrah berkata...

Caption gambar YB duduk bersama YB Ab Fatah tyu ada silap sikit=Exco Perak? Mungkin masih teringat kot!

Apapun, isu politik Perak boleh selesaik hanya dgn praya negeri juga.

Tanpa Nama berkata...

MEMOHON KEAMPUNAN PADA SETIAP KETIKA

Daripada Abu hurairah r.a., Nabi s.a.w. bersabda : siapa yang berada didalam sesuatu majlis dan ia banyak melakukan kesilapan di dalam majlis itu, kemudian sebelum bangun ia mengatakan:'Maha suci Engkau, wahai Allah dan dengan puji-pujian Engkau, aku naik saksi bahawa tiada tuhan yang disembah melainkan Allah, aku memohon keampunan daripada engkau dan aku bertaubat kepada engkau': melainkan diampunkan apa yang telah ia lakukan di dalam majlis itu." ( Riwayat Abu Daud dan Al Tirmizi )

Tanpa Nama berkata...

Drs,Ustaz Baihaqi pernah menjadi imam Masjid UM sewaktu masih bujang dulu.Sering mengisi kuliah subuh sekitar kuala Lumpur.Terlalu pantas waktu berlalu. Nona Ratana Chulaborn.

Nur Wajdan berkata...

Salam YB,
Kenapa pimpinan PAS selalu buat press statement tanpa memikirkan kesannya kepada imej parti? Hari ni keluar paper kerajaan dalam PAS ada Politik Wang. Memang la PAS boleh bersihkan nama melalui Bloggers Network. Malangnya tak semua rakyat marhaen ada access ke Internet. So imej PAS akan terus tercalar. Pagi ni, dengan selambanya hubby saya yang pro-umno buat statement "sama ja PAS dan UMNO, amal politik wang"... stress sungguh!